staff
Medlem
De har val skickat A330 till CPH dagligen det senaste aret eller sa?Jag tror även CPH får en nästan daglig TK A330 avgång under 2015.
De har val skickat A330 till CPH dagligen det senaste aret eller sa?Jag tror även CPH får en nästan daglig TK A330 avgång under 2015.
Brukar dyka upp då och då. Senast för 3 veckor sedan fick jag en a330, leasad från 9W med 1-1-1 full flat business class seats. Helt Ok för 3 timmars flygningRedan i onsdags tyckte jag mig se deras A330 på ARN!
Vad som är "riktig" business class går att diskutera men om du menar full-flat stolar så kan det bero på vad de sätter in för plan. TK har en väldigt bra blandning av kabiner med fully-flat, lie-flat och även vissa med first class seats. Så, det gäller att ha tur.Jag antar att det är longhaul-konfigurerade A330s vi pratar om, dvs med riktig business class, eller?
Vad som är "riktig" business class går att diskutera men om du menar full-flat stolar så kan det bero på vad de sätter in för plan. TK har en väldigt bra blandning av kabiner med fully-flat, lie-flat och även vissa med first class seats. Så, det gäller att ha tur.
Inte vad jag vet Har åkt med det mesta av TK's planer förutom deras egna 777. För en 3 timmars flygning är samtliga business class hårdvaror väldigt bra!Men om vi vänder på det: Finns det någon annan destination inom Europa från Arlanda med bättre business classhårdvara än Turkish "sämsta" A330?
Skillnaden är att nu schemaläggs den, medan innan har den kommit pga equipment change.Som sagt ingen ny företeelse. Imorgon ser det ut som både TK1794 och TK1796 flygs med A332.
Tjaee.. CPH har jo haft fast* daglig afgang med nye A330'ere siden maj(?)Visst är det så att Arlanda är en av de viktigaste "matar" flygplatserna för IST?
CPH har allerede A330 på afgangen midt på dagen.Jag tror även CPH får en nästan daglig TK A330 avgång under 2015.