Senaste nytt

Turkish Airlines till Arlanda med Airbus A330 regelbundet 2015!

PYRZ

Medlem
Redan i onsdags tyckte jag mig se deras A330 på ARN!
Brukar dyka upp då och då. Senast för 3 veckor sedan fick jag en a330, leasad från 9W med 1-1-1 full flat business class seats. Helt Ok för 3 timmars flygning :)

Jag antar att det är longhaul-konfigurerade A330s vi pratar om, dvs med riktig business class, eller?
Vad som är "riktig" business class går att diskutera men om du menar full-flat stolar så kan det bero på vad de sätter in för plan. TK har en väldigt bra blandning av kabiner med fully-flat, lie-flat och även vissa med first class seats. Så, det gäller att ha tur.
 

Morgan

Medlem
Vad som är "riktig" business class går att diskutera men om du menar full-flat stolar så kan det bero på vad de sätter in för plan. TK har en väldigt bra blandning av kabiner med fully-flat, lie-flat och även vissa med first class seats. Så, det gäller att ha tur.

Men om vi vänder på det: Finns det någon annan destination inom Europa från Arlanda med bättre business classhårdvara än Turkish "sämsta" A330?
 

PYRZ

Medlem
Men om vi vänder på det: Finns det någon annan destination inom Europa från Arlanda med bättre business classhårdvara än Turkish "sämsta" A330?
Inte vad jag vet :) Har åkt med det mesta av TK's planer förutom deras egna 777. För en 3 timmars flygning är samtliga business class hårdvaror väldigt bra!
 
Turkish Airlines har även flugit till Arlanda med flaggskeppet Boeing 777-300ER vid enstaka tillfällen. Jag såg TK med 77W på Arlanda senast i somras.
Kärran stod på F-piren.
 
Toppen