Senaste nytt

[Business class] København/Billund-Nordamerika T/R, Star Alliance JV, fra 12.100 DKK inkl. skatter

Kampagnen PLNCDKW CPH-NYC vil formentlig findes sålænge SAS flyver direkte og samtidigt står udenfor Star Alliance JV over atlanten.

MEN... Prisen kan ændres uden varsel så som altid book når lejligheden byder sig.
 

charlesswe

Medlem
Tänkte också vänta tills 1:a Januari för att få 25k spend direkt på Amexet. Nu blir jag lite nervös, finns nu på alla USA bloggar...
 

johan_fbg

Medlem
Det är för mycket valmöjligheter för mig, hade det varit en mistake fare med endast avresa julafton hade jag slängt fram kreditkortet men nu får jag bara spel på vilket/vilka bolag jag ska välja samt när jag ska åka.

Någon som har åsikt vilket av dessa bolag som har bästa förutsättningar för att resa med spädbarn? Både för mig och barn men också för resten av passagerarna. Vet att det finns en tråd för detta men frågar ändå här då frågan är deal-specifik.
 

Dr. Miles

Expert
Det är för mycket valmöjligheter för mig, hade det varit en mistake fare med endast avresa julafton hade jag slängt fram kreditkortet men nu får jag bara spel på vilket/vilka bolag jag ska välja samt när jag ska åka.

Någon som har åsikt vilket av dessa bolag som har bästa förutsättningar för att resa med spädbarn? Både för mig och barn men också för resten av passagerarna. Vet att det finns en tråd för detta men frågar ändå här då frågan är deal-specifik.
Välj i alla fall inte Air Canadas fiskbenskonfiguration (det gäller även bl a för Virgin Atlantic och Cathay Pacific men inte för denna deal).
Det är ingen bra konfig när man reser med barn.
 

AntonJ

Medlem
Har precis bokat den här med United och Lufthansa. Toppendeal, stort tack för tipset. Fick igenom CPH - RSW (Fort Myers) för 3 personer, totalt 36000 SEK. Aldrig sett ett så lågt pris i business!
 
Toppen