Senaste nytt

Vad är bäst? Superior room på Oriental eller Svit på Shangri-la?

EBGGOT

Medlem
Hej,

Sitter och bokar lite hotell för kommande resa till Bangkok och har ett litet dilemma.

Vad är egentligen bäst?

Wing Executive River View Suite på Shangrai-la? Eller Superior room på Oriental?

Självfallet förstår jag att en svit är bättre än ett vanligt rum men det finns ju många mer saker som väger in i ett "bra hotell".

Jag har bott på Shangri-la innan och jag tycker det är ett bra hotell men kanske lite överskattat.
Jag har inte bott på Oriental innan ....

Ni som har erfarenhet av båda. Vad tycker ni?
 

Miljon3

Medlem
Hej,

Sitter och bokar lite hotell för kommande resa till Bangkok och har ett litet dilemma.

Vad är egentligen bäst?

Wing Executive River View Suite på Shangrai-la? Eller Superior room på Oriental?

Självfallet förstår jag att en svit är bättre än ett vanligt rum men det finns ju många mer saker som väger in i ett "bra hotell".

Jag har bott på Shangri-la innan och jag tycker det är ett bra hotell men kanske lite överskattat.
Jag har inte bott på Oriental innan ....

Ni som har erfarenhet av båda. Vad tycker ni?
Har bott på båda men mandarin oriental och four seasons spela i din egen liga. Skulle ta four seasons annars mandarin.
 

Magnus_K

Medlem
Har haft möjlighet att bo på Mandarind Oriental ganska flitigt under 2014 och dom har alltid levererat.
Bodde på Four Seasons i Tokyo och som nämnt ovan håller båda bra status och du kommer inte bli besviken.
Jag skulle ta Four Seasons eller MO före Shangri-la vilken dag som helst.
 
Toppen