Senaste nytt

EuroBonus Diamonderbjudande

Magino

Medlem
Plus tror jag blir svårt då de inte kan erbjuda bonusresor i detta på longhaul just nu. Det hade gärna fått vara business men då bygger det även på att de släpper fler bonusplatser också.
 

NotRyan

Medlem
Fick också det. Jag hoppas att du har fel & det är i minst plus men gärna business. ;)
Alltså om man tänker på målgruppen så borde de inte erbjuda GO. Vi har ju skrapat ihop en del poäng. :)

SAS kanske tror att majoriteten vill ha så billiga bonusresor (i poäng) som möjligt, och kanske är det väl så... Vi är ju trots allt ganska störda här.. :D
 

telelina

Medlem
SAS kanske tror att majoriteten vill ha så billiga bonusresor (i poäng) som möjligt, och kanske är det väl så... Vi är ju trots allt ganska störda här.. :D
Jag tänkte mer att många med Diamond trots allt åker plus/business ibland. Med tanke på att de uppnått Diamond. Inte att det skulle vara en BC grej.
 

Magino

Medlem
Även som guldmedlem kom detta erbjudande på mailen
Förhandstips till dig som reser ofta

Bästa Guldmedlem!

Håll utkik i din mejlbox under tisdagen den 9 december – då får du ett extra bra poängerbjudande på bonusresor, som tack för din lojalitet. Missa inte det!



Vänliga hälsningar

SAS EuroBonus
 

dino_81

Medlem
Ser fram emot detta "extra bra" erbjudande...

Hoppas att min lojalitet värdesätts minst lika högt som förbättringarna i bonusprogrammet visade på...

Håller tummarna för en bra rabatt på long haul!
 
Toppen