Senaste nytt

HJÄLP! Råd behövs

Zoogian

Medlem
Hej, sitter på CPH med en Y biljett till BKK, planet är fullbokat, så teoretiskt finns chans för upgrade OM inte alltför många uppgraderar för poäng...

är dock bokad i B-klass (låg Y) och har Guld...

några spontana "trolighetsscenarior" på att man kan bli uppgraderad, eller är det dumt att chansa och hosta upp poängen?

Har en mycket bra plats i Y, så det är inte hela världen...

Undrar om det är några inne här just nu.....
 

Jacob

Medlem
Inte helt fullbokat ser det ut som. Det finns åtminstone en plats i business de är villiga att sälja 50 min före avgång.

SK 973 CPH 22:50 BKK 15:25 343 A0 C1 D1 J0 Z0 Y1 S0 B0 E0 M0 H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 G0
 

Zoogian

Medlem
men fullt i M... frågan är vad chanserna är med en B-klass i Y med EBG, om det ger hyffsade chanser till upgrade? planet är försenat 40 min...

åker ju själv också.
 

Jacob

Medlem
Oerhört svårt att säga.

Men bokningssiffrorna säger C1 D1 samt Y1 vilket i praktiken innebär att de är beredda att sälja en plats i business och en i economy extra och att flyget formellt inte är fullbokat.

Har du kollat hur det ser ut om du går in på SAS online check-in? Några platser lediga i kabinen?
 

Zoogian

Medlem
såhär 37 min till ordinarie avgång finns 5 lediga stolar i Y. det är allt jag kan se.... (kanske två till eventuellt, de som är infant-blockade.

men planet försenat till 2330..

hade tänkt åka Y, men är stel i nacken...

frågan är ju hur många M som är överbokade....
 
Toppen