Senaste nytt

Tips på riktigt bra hotell i Honolulu? Söker avslappning...

Hej alla glada vänner på detta underbara forum!

Drar till Honolulu fyra dagar över Påsk i samband med tjänsteresa till USA. ORD-DEN-HNL-ORD i UA/CO First o Premium Economy. Någon som har tips på riktigt bra hotell? Söker avslappning, service av yppersta kvalitet, god mat o dryck samt gärna lugn ro, om nu detta är möjligt i Honolulu/Waikiki. Har tidigare varit på Maui (Ritz Carlton Kapalua) och Lanai (Four Seasons Manele Bay) och varit mycket nöjd. Finns det en fin golfbana att tillgå skadar det inte .... -:).

/H
 

Dr. Miles

Expert
Hej Henrik

Välkommen till BusinessClass.se!
Jag har flyttat din tråd till Hotellforum för du frågar om hotell i Hawaii.
 

fredd

Medlem
Hej Henrik! Jag bodde sist på The Royal Hawaiian 2010 och var mycket nöjd: servicen var utmärkt (mycket personlig), rummet likaså, sen är det på sandstranden nedanför hotellet en avskild del för gäster. Dock är ju hotellet beläget centralt i Honolulu: det ligger alltså inte på en golfbana. Jag själv, som golfare, fann dock inte detta speciellt problematiskt då det finns en mängd trevliga banor i närheten av Honolulu. waikiki golf courses - Google Maps
 
Hej o tack för tipsen! Lutar åt att det blir Royal Hawaiian. Uppskattar verkligen tipset om Nobu Waikiki som den mat o dryck-älskare jag är. Återkommer här med bilder o kommentarer från resan.
 
Toppen