Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite

Har någon använt sig utav promotion code: CARLSONF när de bokat på något Carlson hotell?

Vart ganska bra rabatt när jag gjorde det till min Shanghai-resa.
 

agehall

Medlem
Jag har använt den en gång. Finns rätt mycket trådar på FlyerTalk om Carlson Friends&Family rate för den som är intresserad.
 
Jag kommer använda CARLSONF till veckan för första gången. Riktigt bra rabatt. + att jag bokade med Eurocard så får tillbaka en viss % av kostnaden. Om det funkar bra med CARLSONF och CC Gold är det stor chans att Radisson kommer få mer att göra.
 

henrik l

Medlem
Nu börjar det bli pay-back time. En natt på Radision Royal i CPH+en öl i baren+ en frukost. Med ett nytt guldkort + trippelpoängskapanjen renderade i dryga 19 000 poäng:) Nu är det bara att hoppas på att dom kör samma kampanj i början av maj, eftersom jag just bokade 4 nätter för familjen i Longyearbyen:)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

kristerj

Medlem
Nu börjar det bli pay-back time. En natt på Radision Royal i CPH+en öl i baren+ en frukost. Med ett nytt guldkort + trippelpoängskapanjen renderade i dryga 19 000 poäng:) Nu är det bara att hoppas på att dom kör samma kampanj i början av maj, eftersom jag just bokade 4 nätter för familjen i Longyearbyen:)
Fick 14.161 poäng för en natt på Park Inn i Uppsala. Betalade 1.380:- för rummet, fick uppgradering till Businessrum - betyder att man får en frinatt efter tre sådana vistelser - mycket bra deal
 

andreijas

Medlem
Skaffade HH guld via australien länken för några dagar sen, tog en skärmdump och skickade till CC då HH guld kortet inte kommit hem så jag kunde inte skicka ngn kopia på det. Saken va biff, dubbelguld på ett par dagar.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

henrik l

Medlem
Uppgradering redan första natten på Radisson Reagan National Airport !
För dem som köpt lite fler aktier i Rezidor så kan jag konstatera att förutom
att detta ger guldkort hos Club Carlson så har aktien stigit med nära 20% i
år, vilket också är guld värt !

Har inte lusläst reglerna. Ber du om uppgradering,eller får du det automatiskt i mån av tillgång vid incheckning?
 
Toppen