Senaste nytt

SAS har slutat med Guldcertifikat

telelina

Medlem
På tal om att kontrollera adress inför utskick av medlemskort fick jag idag följande mail från Scandic.
"Scandic" skrev:
Hej!
Vi vill bara be dig kontrollera att dina personuppgifter är korrekta. Detta för att försäkra oss om att vi kan nå dig, och skicka ut ett nytt medlemskort när ditt gamla går ut eller när du når en ny medlemsnivå. Om uppgifterna inte stämmer, logga in på Mina sidor på scandichotels.se och korrigera de felaktiga uppgifterna under menyn Min profil.

Sedan skickade med de uppgifter de har på mig idag.
 
Just i det här fallet anser inte jag att SAS har gjort något fel alls.

Jag anser att hela ansvaret ligger hos den som ger bort kortet.
Jag har själv "skänkt" bort två EB kort och det framgår mycket tydligt i "ge bort kort" dialogen att det är av yttersta vikt att email adressen finns reggad på EB kontot.
 

telelina

Medlem
Just i det här fallet anser inte jag att SAS har gjort något fel alls.

Jag anser att hela ansvaret ligger hos den som ger bort kortet.
Jag har själv "skänkt" bort två EB kort och det framgår mycket tydligt i "ge bort kort" dialogen att det är av yttersta vikt att email adressen finns reggad på EB kontot.
Först och främst så har jag inte startat tråden för att säga att de gjort fel. För det har de inte. Det var i informativt syfte. E-mail adressen har alltid funnits på kontot. Det var aldrig problemet. Det var postadressen som saknades och ja fortfarande inte SAS fel. Det var mer synd att de inte skickade ett mail när personen på egen hand blev silver med ett: "hej vi saknar din adress", fortfarande inget fel.
 

mha321

Medlem
Just i det här fallet anser inte jag att SAS har gjort något fel alls.

Jag anser att hela ansvaret ligger hos den som ger bort kortet.
Jag har själv "skänkt" bort två EB kort och det framgår mycket tydligt i "ge bort kort" dialogen att det är av yttersta vikt att email adressen finns reggad på EB kontot.

Fast nu var det väl den fysiska adressen och inte e-mail som saknades? (jag kommer dock inte ihåg om det stod något om den också...)
 

Bryant

Medlem
ImageUploadedByTapatalk1416855431.030325.jpg



Det som inte syns i bild är mitt fullständiga namn. Levererades av DHL till dörren.

Jag undrade länge varför kortet dröjde...:)
 
Toppen