Senaste nytt

Aegean Miles&Bonus intjäningsfrågor tråden

palmen

Moderator
Duger vilken KÖPEbiljett som helst eller måste man vara noga med bokningsklassen även om man betalar med pengar?
Borde gå bra med vilken köpt biljett som helst, kan inte tänka mig att det är krav på en specifik boknignsklass. Men som agehall säger, du får nog läsa T&C för att vara helt 100 på det.
 

Buffy

Medlem
Har jag missat att man måste flyga 4 segment för att kunna nå G i M&B, är detta en ny ändring?
Hittar inget om det på deras site.
 

niklaswik

Medlem
Tell me about it! Jag åker till Aten och vänder nu på lördag enbart p.g.a. detta... Har annars en Asienresa bokad i vinter som skulle ha gett mig guld med gamla reglerna. Livet är tufft ibland.. ;)
 

niklaswik

Medlem
Ca 2700 för flyget, plus ca 500 för att ta mig till och från Arlanda... :(

Åker med SAS för att få guld innan nya reglerna börjar gälla. :) Men hade det varit med Aegean skulle det vara två segment. Dock går det inte att ta vändande flyg från det här hållet utan man måste stanna nån natt där. När det blir dags att flyga segment för att behålla guldet tar jag nog en ToR till nån annan grekisk destination via Aten så blir det ju 4 segment direkt. :) Kan passa på att ta lite semester där nere i samma veva.
 
Toppen