Senaste nytt

SWISS Business Class Shanghai-Zurich. Detaljerad report.

Jonas C

Medlem
Likt många andra under de senaste veckorna över jul och nyår, hade jag nöjet att prova SWISS Business Class produkt på långflyg. Denna gång på sträckan Shanghai–Zürich. Allt som allt en mycket trevlig upplevelse.

Reserapporten är mycket detaljerad, innehåller bilder av hög kvalité. Dock publicerad på extern sida och skriven på engelska.

Swiss Flatbed Business Class: PVG-ZRH +More (pics) — Trip Reports Forum | Airliners.net
 

Dr. Miles

Expert
Tack Jonas för kul läsning!
Förresten, är det OK att ändra rubriken till: SWISS Business Class Shanghai-Zurich. Detaljerad report.?
 

ACervin

Medlem
Ja det var bland de bästa bilderna vi sett här på BC.se. Är själv en Nikon man, men blivit allt mer förtjust i min Sony NEX-5. Skall investera i en adapter för mina Nikkor.
 

Jacob

Medlem
Riktigt snygga bilder och trevlig rapport även om det hade varit ännu trevligare att läsa den direkt på BC.se och på svenska... ;)

Gällande loungen i Shanghai är den inte mycket att hänga i granen. Kom framförallt ihåg att det inte fanns något kyl till ölen så den var helt ljummen, och det billiga kinesiska vin som serverades hade de endast pappersmuggar till. Dock kan jag varmt rekommendera Shanghai Airlines som flygbolag.

Alla lounger i terminal 2 i Shanghai ligger på en balkong med riktigt trevlig utsikt, enda undantaget är en liten pay-in lounge som ligger alldeles mittemot rulltrappan till Cathay loungen du var uppe i.

Gott minne är allt som krävs ;)
Det är bra jobbat! Jag brukar ha med ett block eftersom det är hopplöst att komma ihåg alla detaljer annars, särskilt om man har flera flygningar på rad.
 
Toppen