Senaste nytt

Europas största underdog-flygbolag? Air Serbia Business Class London-Belgrad

Jacob

Medlem
En av mina bästa businessupplevelser inom Europa på många år. Jag vet inte om jag hade tur, om inte har Etihad gjort underverk med gamla JAT. Riktigt bra rakt igenom i allt från mat och dryck till service, om det bara hade kunnat bli en Airbus A319 som det var planerat. Att JAT använder Etihads…
 

Dr. Miles

Expert
Tack för en utförlig rapport.
Det ser ut som Air Serbia har blivit av med en hel del dåliga punkter när Etihad blev delägare till flygbolaget.
 
Detta visar också att även med gammal hårdvara kan man presentera en trevlig produkt!

Bra service och bra mat är lika viktigt som hårdvaran om inte viktigare!
 

Roger007

Medlem
Jag åkte ARN-Milan med Air Serbia med byte i Belgrad. Kan intyga att även Ekonomiklass håller hög standard. Varma måltider på båda flygningarna, ett gott chardonnay-vin och annat smått och gott utan att det kostade en krona extra. Från ARN var det en gammal 737a som ska fasas ut, men till Italien var det nya A319. Passerade Business-class och såg att sätena höll hög klass. Nästa gång blir det Business Class!
 

Cockney

Ny medlem
Tack för rapporten! Om man ska vara ärlig, den serbiska flygbolaget har, några decenier sen, varit en av dom "hippest" flygbolagen i Europa. Deras besättning brukade att fastställa normer när det gäller uniformer.Dom var första med Boing 737 i luften, hade top catering, flog till New York, Sydney, Johannesburg, Karachi, Damaskus, Kuala Lumpur, LA, Montreal, Singapore.... Var en av första att landa i Dubai... En av Europas äldsta flygbolag. Hoppas att se dom uppe i luften i många år framåt!!!
 

airaris

Ny medlem
verkar vi hade inte så mycket tur när vi flög med airserbia två gånger i business class
jätte besviken och riktig lädsen
alldrig mer ingen med den bolaget
 
Toppen