Senaste nytt

SunExpress startar Stockholm-Izmir i april

Jacob

Medlem
Med start 20 april i år får Arlanda en ny semesterlinje. Det turkiska flygbolagen SunExpress, som tidigare flugit till Antalya på den turkiska sydkusten, öppnar då en ny linje mellan Stockholm Arlanda och Izmir. Linjen kommer trafikeras med två avgångar per vecka, på torsdagar och söndagar. Från Izmir avgår flyget klockan 06.16 med ankomst Arlanda…
 

Hasse E

Medlem
Jag har åkt med SunExpress en gång, då med Vingresor. Aldrig mer kan jag säga. Man kunde inte ens beställa någon form av alkohol då de fyller på planet i Turkiet eftersom det är för dyrt att bunkra i Sverige. Vi satt på rad 2, vinet tog slut på rad 1! Maten var ett skämt. Men vi fick bra med pengar tillbaka av Vingresor som "beklagade misstaget".
 

JoelG

Medlem
Jag har åkt med SunExpress en gång, då med Vingresor. Aldrig mer kan jag säga. Man kunde inte ens beställa någon form av alkohol då de fyller på planet i Turkiet eftersom det är för dyrt att bunkra i Sverige. Vi satt på rad 2, vinet tog slut på rad 1! Maten var ett skämt. Men vi fick bra med pengar tillbaka av Vingresor som "beklagade misstaget".
Håller helt klart med Hasse E. Interiören känns gamla, maten dålig och dåligt utbud på deras "cloudshop". Tur att Ving börjat flyga mer och mer med SAS som partner från flygplatser som Umeå t.ex.
 
Toppen