Senaste nytt

Linköpings flygplats får egen flygplatslounge

Jacob

Medlem
Det hör verkligen inte till vanligheterna att det öppnas nya flygplatslounger i Sverige och i synnerhet inte när man kommer utanför storstadsregionerna, men i januari 2014 är det dags och denna gång på Linköpings flygplats. Det är SAS nya linje mellan Linköping och Köpenhamn i kombination med den existerande och mycket framgångsrika KLM-linjen till Amsterdam…
 

Alf

Medlem
Bra gjort Linköping, jag kommer definitivt att ändra mitt resmönster och flyga med SAS från LPI i de fall tiderna passar. Tyvärr är två dubbelturer per dag alldeles för dåligt för en bra flexibilitet men jag tror det kommer att utökas ganska snart. Vi som idag använder NRK kommer nog till stor del att välja LPI för att få SAS eller *A bolag hela resan, det är en stor fördel. Priserna från LPI ser också betydligt bättre ut så jag tror valet blir lätt.
 

perhall

Medlem
Varför ha en lounge på en destination som till 99% är slutdestination och där det aldrig är några signifikanta trafikköer? Men kanske det blev billigt och ger lojalitet. Har dock svårt att förstå vitsen. Lite som att ha en lounge vid JVGSTN i Tranås.
Per
 

Air France/KLM

Företagsrepresentant
..Och passar inte tiderna med SAS är du ALF välkommen ombord på KLM, vi är ju inte helt nya på Linköping längre. Då kan man åka Sky Team hela vägen, vart man nu ska, vilket också en möjlighet att komma ut i världen. Två turer per dag under vintern och tre under sommaren... Trevlig tisdag hälsar Karin Forss
 
Toppen