Senaste nytt

BusinessClass Beta lanserad - bli medlem!

kremi

Ny medlem
Vi är stolta över att få presentera nya BusinessClass.se - mötesplatsen för medvetna resenärer. Den sida du ser idag är fortfarande en betaversion och en hel del jobb återstår innan vi slår upp dörrarna officiellt efter sommaren. Bli medlem idag - det är gratis och tar någon minut att registrera sig. Om du är medlem…
 

Easy

Ny medlem
Jag har just anslutet mig som medlem.<br />
<br />
Både jag och min fru har SAS EuroBonus Guldkort sedan många år. Vi flyger en hel del i Business Class och bor sedan åtta år i Nya Zeeland vintertid.<br />
<br />
Numera är jag pensionär men arbetade tidigare som flygkapten inom Business Aviation och drev ett företag i den branschen under 15 års tid.<br />
<br />
Jag har självklart massor av tips själv men ser fram emot att ta del av den nya webbsidan.<br />
<br />
Lycka till!!<br />
<br />
Jag har en fråga: Kan inte hitta någonstans där jag kan uppdatera "Min profil". Ni nämner att det skall skickas ut presenter vid lanseringen men ingenstans är adressen registrerad.<br />
Tacksam om Ni meddelar mig var jag hittar "Min profil".<br />
<br />
Med bästa hälsningar
 

Gnopps

Medlem
Välkommen hit Easy! Du kan uppdatera din profil genom att klicka på ditt användarnamn allra högst upp till höger och sedan välja "Min profil". På sidan du då kommer till hittar du "Redigera din profil" längst till höger. <br />
<br />
Vill du slippa klicka kan du också trycka här <a href="http://www.businessclass.se/profil/" rel="nofollow">http://www.businessclass.se/profil/</a> :)
 
<blockquote><strong>Easy;3969 wrote:</strong> <br />
Jag har en fråga: Kan inte hitta någonstans där jag kan uppdatera "Min profil". Ni nämner att det skall skickas ut presenter vid lanseringen men ingenstans är adressen registrerad.</blockquote>
<br />
Vi kommer ta fram en beställningssida där man lägger en order på sitt startpaket - vår erfarenhet är att en medlemsprofil snabbt blir inaktuell vilket skulle innebära att vi skickar paket åt fel adresser.
 
Kul sida! :) Själv reser jag mycket i Europa med ett styrelseuppdrag jag har. Har blivit van att jämföra priser då jag föredrar att beställa mina biljetter själv, men ändå bra med en tipsarsajt.<br />
<br />
Kram<br />
Ingrid
 
Toppen