Senaste nytt

BusinessClass.se passerar 100.000 inlägg i forumet

Jacob

Medlem
Idag söndag 16 december 2012 skrevs historia då BusinessClass.ses forum under eftermiddagen passerade 100.000 inlägg. Det historiska inlägget skrevs klockan 16.46, passande nog i en tråd som rör en annan spännande nyhet på BusinessClass.se som kommer lanseras i början på 2013. Grattis till användare jumbooze som tog oss över det magiska strecket. Forumet är idag…
 

Magino

Medlem
Härligt värre! Mycket bra jobbat till redaktionen och teamet bakom BC.se men även alla underbara medlemmar. Det har varit många intressanta diskussioner och jag ser fram emot att läsa de nästkommande 100.000 inlägg.
 

jumbooze

Medlem
<strong>Tack!</strong><br />
Idag var mitt inlägg 1k och nu läser jag att jag var den som spräckte forumets 100k gräns :D<br />
<br />
Vi ses på invigningsresan!
 

agehall

Medlem
Bra prickat faktiskt, med tanke på att du står för mindre än 1% av alla inlägg. :)<br />
<br />
Hade man tippat så hade ju <strong>Dr. Miles</strong> varit en lågoddsare...
 

Dr. Miles

Expert
<blockquote><strong>agehall;101675 wrote:</strong> Hade man tippat så hade ju <strong>Dr. Miles</strong> varit en lågoddsare...</blockquote>
Jag lät bli att posta vid 99.999:e inlägg så att jag skulle inte ta 100.000:e inlägg platsen. :)
 

jumbooze

Medlem
<blockquote><strong>agehall;101682 wrote:</strong> Aha, det var en läggmatch alltså. :)</blockquote>
<br />
Annars hade man ju inte haft en chans :D
 

Jacob

Medlem
Vi var två personer som satt och höll bevakning.<br />
<br />
Det var en hård kamp mellan jumbooze's inlägg "<em>Måste ju ladda upp med Malbec :)</em>" och mry's inlägg "<em>Men varför kan man då välja nej, och inte bara ja? :)</em>".<br />
<br />
Men jumbooze var drygt 20 sekunder före.
 
Toppen