Senaste nytt

Nu går det att köpa biljetter med Norwegian till New York och Bangkok, från SEK 2163

TjudöBoy

Medlem
<blockquote><strong>Adam;89982 wrote:</strong> Nu har sidan kraschat totalt!</blockquote>
<br />
Welcome to Norwegian<br />
We are currently experiencing heavy load. <br />
Please try again later. <br />
<br />
Norrbaggarna genererar int bara pengar på olja verkar det som...:p
 

Mr.C

Medlem
Det är nu Norwegian kommer få problem, dom måste ta igen de pengarna som de förlorar på t/r biljetter för ca 2000kr. helt plötsligt kostar det ca 8000kr fram och tillbaks, då är alla missnöjda och tycker allt är piss, <br />
Problemet är att allt och alla inte kan resa lika billigt, men man tror och tycker att man ska få göra det. <br />
<br />
Sen att man inte kan ha webben öppen är ju inte direkt +<br />
<br />
Svårt att se vinningen i att man dumpar priset för 5-10pers per flight, när man sen får en liten större klick som måste betala en hel del mer för att täcka förlusten av att kunna marknadsföra sig på dessa priser. (2190+ca1000kr om man vill ha mat och väska) och detta är det billigaste!
 

Hall

Medlem
<blockquote><strong>Tommy Palomäki;89888 wrote:</strong> Priset är redan dyrare än SAS Economy för dagarna som jag bokade ARN-JFK 31MAY13 - 06JUN13: 4961kr. :p Om jag skulle nu försöka boka skulle jag välja SAS. Enda grej för mig är att det är Dreamliner och premiär tur från ARN så kan tänka med att flyga med Norwegian.</blockquote>
<br />
Premiärtur blir det nog men frågan om det blir en Dreamliner. Kanske mer sannolikt en 737-800 med mellanlandning på Island... <br />
<br />
<a href="http://www.planespotters.net/Production_List/Boeing/787/787-8/index.php?p=1" rel="nofollow">Boeing 787-8 Dreamliner Production List - Planespotters.net Just Aviation</a><br />
<br />
var ser ni Norwegian någonstans i den kölistan? Tror ni BA tiger still om Norwegian tar deras plats i leveranskön...<br />
<br />
Antar att det inte står 787-8 på biljetten och att man får några pengar tillbaks (pengarna som nu är utlånade utan ränta i 7 månader) om det inte är en Dreamliner som kör utan någon sunkig Tui kärra som Björn Kjos hyr in...
 

SK1989

Medlem
<blockquote><strong>Hall;89991 wrote:</strong> Premiärtur blir det nog men frågan om det blir en Dreamliner. Kanske mer sannolikt en 737-800 med mellanlandning på Island... <br />
<br />
<a href="http://www.planespotters.net/Production_List/Boeing/787/787-8/index.php?p=1" rel="nofollow">Boeing 787-8 Dreamliner Production List - Planespotters.net Just Aviation</a><br />
<br />
var ser ni Norwegian någonstans i den kölistan? Tror ni BA tiger still om Norwegian tar deras plats i leveranskön...<br />
<br />
Antar att det inte står 787-8 på biljetten och att man får några pengar tillbaks (pengarna som nu är utlånade utan ränta i 7 månader) om det inte är en Dreamliner som kör utan någon sunkig Tui kärra som Björn Kjos hyr in...</blockquote>
Norwegians första 787 är LN102 och just nu är LN81, LN83-89 och LN91 under final assembly som producerar 5plan/mån... Gissningvis kommer de ta leverans nångång under April och köra maskinen på Europarutten för att träna personalen...
 

Concorde

Founding Member
<blockquote><strong>Andreas Eriksson;89931 wrote:</strong> Terminal 7 har jag för mig det stod...</blockquote>
<br />
Seriöst!? BA äger den terminalen. Den är den bästa på JFK då den är relativt liten med en fungerande lay-out.
 

SK1989

Medlem
<blockquote><strong>Concorde;90004 wrote:</strong> Seriöst!? BA äger den terminalen. Den är den bästa på JFK då den är relativt liten med en fungerande lay-out.</blockquote> Amadeus säger också T7
 

SK1989

Medlem
Kommer nog bli en jäkla konkurrens på Stockholm - New York i sommar med fyra flygbolag som flyger direkt med 24 flygningar/veckan jämfört med två bolag och 17 flygningar från CPH...
 

Hall

Medlem
<blockquote><strong>SK1989;90000 wrote:</strong> Norwegians första 787 är LN102 och just nu är LN81, LN83-89 och LN91 under final assembly som producerar 5plan/mån... Gissningvis kommer de ta leverans nångång under April och köra maskinen på Europarutten för att träna personalen...</blockquote>
<br />
Knappast så enkelt som att räkna av fem (eller 2-3...) per månad mot final assembly.... Läs mer här: <a href="http://nyc787.blogspot.com" rel="nofollow">All things 787</a>
 

SK1989

Medlem
<blockquote><strong>Hall;90010 wrote:</strong> Knappast så enkelt som att räkna av fem (eller 2-3...) per månad mot final assembly.... Läs mer här: <a href="http://nyc787.blogspot.com" rel="nofollow">All things 787</a></blockquote>
Det var därifrån jag tog infon, scrolla ner till inlägget 4e Nov.. Kanske inte helt 100 men det ger en bra uppfattning om produktionstakten de senaste månaderna.
 
Toppen