Senaste nytt

Nu går det att köpa biljetter med Norwegian till New York och Bangkok, från SEK 2163

Sommaren 2013 kommer bli intressant...ett blodbad över Atlanten.<br />
Risken finns att ingen kommer tjäna några pengar och SAS kanske får lägga ner IC verksamheten. DY går verkligen ut stort till NYC.<br />
<br />
Norwegians hemsida har varit mer eller mindre omöjlig att komma in på under hela eftermiddagen.<br />
Vem vet...Kjos idol är ju MOL...det är inte omöjligt att även Kjos blir stenhård med sina bagage regler. Då kan det bli dyrt med för tungt handbagage...
 

Totopez

Medlem
Kom in, fick först bara upp rätt dyra biljetter på de datum som passade. Sedan fanns det helt plötsligt för 1199 dit och under 1000 hem. Lade på bagage, mat och platsreservation, 1000 kr per skalle. Landade på 12400 för tre vuxna och ett barn. Jävla bra pris. Fyllde i alla detaljer, gjorde massa konstiga val, fyllde i betalningsinfo och klickade på bekräfta. Men då var biljetterna borta. Under de minuter det tog mig att fylla i allting försvann plåtarna. <br />
<br />
Jag trodde i min enfald att ditt pris var skyddat medan du höll på att boka.
 
<blockquote><strong>JacobGBG;89957 wrote:</strong> Bra att redaktionsteamet offrar sig och genomgår detta stålbad för konsten!</blockquote>
<br />
Jag skulle inte ta med mig familjen på DY kan jag tillägga :)<br />
<br />
<blockquote><strong>Totopez;89958 wrote:</strong> Kom in, fick först bara upp rätt dyra biljetter på de datum som passade. Sedan fanns det helt plötsligt för 1199 dit och under 1000 hem. Lade på bagage, mat och platsreservation, 1000 kr per skalle. Landade på 12400 för tre vuxna och ett barn. Jävla bra pris. Fyllde i alla detaljer, gjorde massa konstiga val, fyllde i betalningsinfo och klickade på bekräfta. Men då var biljetterna borta. Under de minuter det tog mig att fylla i allting försvann plåtarna. <br />
<br />
Jag trodde i min enfald att ditt pris var skyddat medan du höll på att boka.</blockquote>
<br />
Det har hänt alla i tråden verkar det som. Kan inte vara en slump. Smart system som gör upp om ett pris och när du gjort alla förberedelser och angivit kreditkortsnumret så höjer dom priset. Väldigt lätt att man accepterar ett högre pris!
 
Hatten av för Björn Kjos...den mannen verkar lyckas med allt han gör! <br />
Högst troligt har Norwegian sålt många fler biljetter till JFK under de gångna 8 timmarna än SAS lyckats göra till sin nya linje CPH-SFO på 2 månader.
 

Totopez

Medlem
<blockquote><strong>bjornstrom;89959 wrote:</strong> Jag skulle inte ta med mig familjen på DY kan jag tillägga :)<br />
<br />
<br />
<br />
Det har hänt alla i tråden verkar det som. Kan inte vara en slump. Smart system som gör upp om ett pris och när du gjort alla förberedelser och angivit kreditkortsnumret så höjer dom priset. Väldigt lätt att man accepterar ett högre pris!</blockquote>
<br />
Högst sannolikt. Men eftersom priset blev 6000 kr dyrare för hela familjen så blev det helt plötsligt inte så attraktivt längre.
 
<blockquote><strong>Totopez;89965 wrote:</strong> Högst sannolikt. Men eftersom priset blev 6000 kr dyrare för hela familjen så blev det helt plötsligt inte så attraktivt längre.</blockquote>
<br />
I mitt fall ökade priset med en femhundring. Inom "smärtgränsen".
 
Jag fick sms på en gång efter bokningen men det dröjde cirka en timme innan jag fick mail, men såg ju bokningen på min DY Rewards profilen. Jag lyckades inte göra bokningen på norwegian.se utan gjorde den på norwegian.com/fi och där gick det smärtfritt att boka. Priset blev under bokningen 400kr dyrare per person men vi bokade ändå. :)
 
Toppen