Senaste nytt

Nu går det att köpa biljetter med Norwegian till New York och Bangkok, från SEK 2163

erc

Medlem
Norwegians webbsidor klarar inte av belastningen... Nyheten om tur- och returbiljetter för 2000 kronor sprids som en löpeld. I kontorskorridorer. På Facebook.<br />
<br />
Snacka om att de trummar ut sitt budskap framgångsrikt! Inga privatresenärer lär vara ovetande om att det finna en ny transatlantisk aktör.
 

Concorde

Founding Member
För tidigt, det kommer.<br />
Någon som bokat som kan se vilken terminal på JFK DU nyttjar då JFK inte uppdaterat. Lär ju vara fyran eller ettan. Pest eller kolera!<br />
<br />
F.ö. kommer ni inte se mig på en long-haul flygning med Norwegian. NEVER.
 

Homer

Medlem
<blockquote><strong>Concorde;89896 wrote:</strong> Hysterin vet inga gränser i Sverige/Stockholm :) <br />
Man måste ge det till Kjos, suveränt drag. Efter London är NYC den mest besökta storstaden utav svenska turister. Kommer funka bra. <strong>Men 18,000 för "premium-flex" lär man inte sälja mycket av</strong>.</blockquote>
<br />
inte ens hälften hade fått några rubriker, de har gott om tid på sig att fundera vad som är rätt pris för den produkten<br />
Ekonomi för 2500 däremot är en kioskvältare<br />
<br />
Kul om de skulle sätta in en 787:a från LGW också, med flighter för £249 retur
 
<blockquote><strong>Andreas Eriksson;89921 wrote:</strong> Har någon fått bekräftelse? Det stod att bokningen var klar...har dock inte fått något email och mina sidor att det inte finns någon bokningen??</blockquote>
<br />
Jag fick bekräftelse via email och ett SMS direkt.
 
<blockquote><strong>Concorde;89928 wrote:</strong> För tidigt, det kommer.<br />
Någon som bokat som kan se vilken terminal på JFK DU nyttjar då JFK inte uppdaterat. Lär ju vara fyran eller ettan. Pest eller kolera!<br />
<br />
F.ö. kommer ni inte se mig på en long-haul flygning med Norwegian. NEVER.</blockquote>
<br />
Terminal 7 har jag för mig det stod...
 

Homer

Medlem
<blockquote><strong>Mauricio;89887 wrote:</strong> Omöjligt att inte boka :p Passade på att boka för mig, sambon, min bror och hans tjej. <strong>Vem kan motså 2163kr tur o retur</strong>?</blockquote>
<br />
Concorde?
 

Pandion

Medlem
Satt mitt i lunchen när det kom ett mail om detta, och då var hemsidan redan mycket ansträngd. Först biljetten skulle ha gått på 2200 kr tor, men när betalning väl skulle göras var dom biljetterna redan slutsålda, så då blev det för 2700 kr tor, vilket ändå är helt ok.<br />
<br />
Intressant dock hur dom tar 500 kr extra för en väska (tor), 450 kr för sittplats (tor), 600 kr för mat (tor). Skulle jag ha köpt på det skulle biljetten ha gått på 4250 kr, vilket man nästan kan flyga ett legacybolag för. Så det blir en weekend för mig och sambon med utresa 31 Maj, med biljett bokad med handbagage (haha). Det gäller bara att hoppas på att Norwegian inte börjar köra med samma metoder som Ryanair... :)
 
Toppen