Senaste nytt

Nu går det att köpa biljetter med Norwegian till New York och Bangkok, från SEK 2163

Jag är bokad på Norwegian...herregud, trodde aldrig det skulle hända! <br />
<br />
Vilka priser alltså, jag bokade enkel väg FRÅN New York 30 MAJ.<br />
Är det premiärturen från USA?
 

Concorde

Founding Member
Hysterin vet inga gränser i Sverige/Stockholm :) <br />
Man måste ge det till Kjos, suveränt drag. Efter London är NYC den mest besökta storstaden utav svenska turister. Kommer funka bra. Men 18,000 för "premium-flex" lär man inte sälja mycket av.
 

Concorde

Founding Member
<blockquote><strong>Randy Marsh;89890 wrote:</strong> Frågan är om man kommer att kunna sälja så många Premium Flex-biljetter, som ju ser ut att kosta runt 18 000 kr t/r, med tanke på att de bara går att ändra eller avbeställa kostnadsfritt fram till 24 h före avresa. Känns inte som att detta är en speciellt attraktiv deal för affärsresande när konkurrenterna erbjuder mer flexibilitet för ca samma pris och i tillägg har ett allians-nätverk de kan utnyttja när det uppstår problem.</blockquote>
<br />
Och att man får Business för det priset på många bolag, utan rea.
 

palmen

Moderator
Det lär inte vara många personer som åker 30 maj från JFK, eller tar folk en tur och retur med samma plan? :)
 

Palazzi

Medlem
<blockquote><strong>Andreas Eriksson;89899 wrote:</strong> Då blir det en Award resa i F med BA och Norwegian hem, suveränt med billiga enkelbiljetter!<br />
<br />
964:- <br />
30 Maj från JFK.</blockquote>
<br />
Jag anar en viss kontrast;)<br />
<br />
Mycket bra idé faktiskt! Då det är ganska svårt att hitta F award två vägar är detta en trevlig lösning:)
 

Palazzi

Medlem
<blockquote><strong>palmen;89901 wrote:</strong> Det lär inte vara många personer som åker 30 maj från JFK, eller tar folk en tur och retur med samma plan? :)</blockquote>
<br />
Kanske några amerikanare som vill se Stockholm?<br />
<br />
PS. Nu hittade jag ett datum med 3platser t/r. Bokat och klart! 2.463SEK T/R
 

erc

Medlem
Det ska bli ytterst intressant att se vilka aggressiva priskampanjer de traditionella bolagen kommer erbjuda.<br />
<br />
Satt och övervägde en bokning jag med, ARN-JFK t/r i juni (ut 3 juni, hem 24 juni). Ca 2500 kronor. Men backade ur när det kom till detta med bagage, mat etc etc etc... Helt säker på att jag kommer att kunna ta mig över pölen till samma nettopris med BA eller lämplig Star Alliance-medlem.<br />
<br />
Bortser man från de rekordbilliga datum som faktiskt fanns tycker jag inte priserna var speciellt imponerande. Vidare är inte tiderna optimala med ankomst till JFK halv åtta på kvällen.
 

Homer

Medlem
Tänkte kolla om det gick att boka från LGW men fick detta besked<br />
<br />
<em>Dear customer, due to extreme traffic, we will now close the website for a short period to increase the capacity and stability. We understand that it is frustrating not to be able to book tickets, but we hope to be running normally shortly. </em>
 
Toppen