Senaste nytt

BusinessClass.se firar idag ett år

Den 25:e augusti 2011 lanserades BusinessClass.se efter en tids betatestande. Sidan har blivit en succé som öppnat dörren till en ny värld av medvetet resande. Ingen annanstans kan du läsa reserapporter, reportage från exklusiva resor eller få tips om deals och flygbiljetter som på BusinessClass.se. Under detta år har vi haft över 180.000 unika besökare…
 

agehall

Medlem
Läste tidigare mycket på FlyerTalk, men efter att Jakob tipsat om BC så bytte jag överhit och läser nästan inget på FT.<br />
<br />
Det är mycket bättre stämning här och mycket mer relevant när man reser ex-EU.
 

SvartMjolk

Medlem
Jag hittade hit genom att jag sökte tips om min Lissabonresa på Google. Jacob hade skrivit en del tips här. Sen läste jag vidare i andra trådar och var fast. <br />
<br />
:D
 

Dantoll

Ny medlem
Utomordentligt bra initiativ. Förutom all god information ger sidan god konsumentupplysning. En förutsättning för god kapitalism är konkurrens, och en förutsättning för detta är informerade köpare. Jag känner mig mer informerad nu än för ett år sedan. Jag skulle önska att någon kunnig biljettbokare bjöd in oss andra till ett möte där vi fick del av dennes kunskaper. Ett konferensrum och Wi-Fi är väl vad som behövs. Jag ser fram mot femårsfirandet.
 

Axelzon

Medlem
Det var Martin som fick mig att börja följa BC.se. Precis som för Agehall var det 100% FT innan. BC.se är som jag sagt många gånger tidigare jättebra för den medvetna resenären som söker genvägar av olika slag. Sitter i Scan Lounge på CPH och skålar och säger grattis till BC.se<br />
<br />
Skål &amp; Gratulerar på födelsedagen :)
 
GRATTIS BC, det måste vara många med mig som har en bättre hälft eller barn som regelbundet poängterar; tittar du på den där sidan nu igen....<br />
<br />
TACK FÖR EN BRA SIDA!!!!
 
Riktigt bra beroendeframkallande sida! Tidigare FT men nu är det nästan bara BC.<br />
<br />
Grattis på födelsedagen och hoppas att siten lever vidare många år till.
 

joemume

Medlem
Har varit en mycket frekvent läsare av Flyertalk i många år, men efter lanseringen av Businessclass.se så har jag i stort sett lämnat Flyertalk - all information jag behöver som medveten resenär finns här! Hatten av för en fantastisk site, som ger den skandinaviske resenären allt man behöver veta! //Jonas.
 
Toppen