Senaste nytt

Första klass till New York del 1: Stockholm-Frankfurt

Bonden

Medlem
<blockquote><strong>gillarattflyga;47522 wrote:</strong> Kul reportage.:) Har alltid velat åka Lufthansa First Class. Synd att det kostar dryg 500.000 om man vill åka med familj!:cool:</blockquote>
<br />
Oj hur många är ni i er familj? :rolleyes:<br />
<br />
Med rätt taktik och massor av miles kan man komma billigare än så.Dessutom så känns firstclass något dumt att åka hela familjen med..
 
<blockquote><strong>gillarattflyga;47522 wrote:</strong> Kul reportage.:) Har alltid velat åka Lufthansa First Class. Synd att det kostar dryg 500.000 om man vill åka med familj!:cool:</blockquote>
<br />
Jag har visst råkat kolla fel:eek: För med min familj kostar det bara hälften av 500.000.:rolleyes:
 

agehall

Medlem
Håller med Bonden, i F *vill* du inte ha med familjen. Möjligen respektive, men inte mer än så...
 
<blockquote><strong>Bonden;47525 wrote:</strong> Dessutom så känns firstclass något dumt att åka hela familjen med..</blockquote>
<br />
Haha, håller fru Bonden med om det? :)
 

Magino

Medlem
<blockquote><strong>gillarattflyga;47522 wrote:</strong> Kul reportage.:) Har alltid velat åka Lufthansa First Class. Synd att det kostar dryg 500.000 om man vill åka med familj!:cool:</blockquote>
Vill du skämma bort familjen varför inte, jag vet att jag hade uppskattat det av mina föräldrar. Dock önskar jag dig lycka till att hitta fyra, eller hur många ni är, bonus-platser på samma flyg hela resan.
 

Bonden

Medlem
*skrattar* Det sjuka är att min nioåriga dotter har koll på vad som är skillnaden mellan Ekonomi, Ekonomi Extra, Business och First..<br />
Fast hon har iofs bara fått åka business på långdistans en gång..
 
Det 9-åriga barnet Gillarattflyga har lika bra koll som barnen Bonden, han vet till och med att Lufthansas klassiska förrätt är kaviar. ;) ;)
 
Toppen