Senaste nytt

BusinessClass.se - Lanserad!

Jacob

Medlem
Efter ett års hårt arbete och sex månader i Beta är det med stor glädje och stolthet som vi nu formellt kan lansera BusinessClass.se. När idén till BusinessClass.se kläcktes upplevde vi att det saknades en naturlig mötesplats i Sverige för frekventa och medvetna resenärer där man kunde diskutera på svenska och med inriktning mot den…
 

agehall

Medlem
Som Gert skulle ha sagt: ÄNTLIGEN! :)<br />
<br />
Jättekul, och stort tack till alla er som jobbat hårt med att få till det hela.
 
Det känns jättekul att vi passerat ännu en milstolpe. <br />
<br />
Från att ha varit en våt dröm 2006 till att vi faktiskt har ett aktivt forum, mycket innehåll i form av reportage &amp; guider och att vi etablerat oss som sajt #1 i landet för medvetna resenärer. Jag funderade i många år över hur man skulle lyckas få en sajt som detta att lyfta men när jag samlade rätt människor föll allt på plats.<br />
<br />
Till och med Jacob som först var lite tveksam är helt såld nu - minns du? :)
 

Jacob

Medlem
<blockquote><strong>bjornstrom;8229 wrote:</strong> Till och med Jacob som först var lite tveksam är helt såld nu - minns du? :)</blockquote>
Jag kommer mycket väl ihåg, det är faktiskt på dagen ett år sedan, 26 augusti 2010. Lustigt!<br />
Men det är bra att tänka igenom saker ordentligt, det brukar bli bäst så, och det har det tveklöst blivit! :)
 
Toppen