Senaste nytt

Arrival lounge på Tokyo Narita

Falcon71

Medlem
Hej

Försökt lista ut om det finns någon lounge att besöka vid byte narita

Åker från Cph SAS business är SAS guld åker sedan vidare till Okinawa med jetstar vilket ju inte har det minsta med star alliance att göra

Har även periorty pass via Amex

Ana har arrival lounge har jag hittat men måste då tydligen åka med dom, någon här som har kunskap eller tips om vad man kan göra 5 timmar på narita , super tack
 

Dr. Miles

Expert
Det finns tredjepartlounge på land side ovanpå avgångshallen av Terminal 1. Det ska gå att använda denna lounge med DinersClub eller Priority Pass.
Jag vet dock inte om det finns liknande i Terminal 2.
 

Jacob

Medlem
Det finns tredjepartlounge på land side ovanpå avgångshallen av Terminal 1. Det ska gå att använda denna lounge med DinersClub eller Priority Pass.
Jag vet dock inte om det finns liknande i Terminal 2.
Jag har varit där och det är i princip ett business center med lite kaffe, te och internet. Definitivt inget man besöker under fem timmar.
 

Jacob

Medlem
Ana har arrival lounge har jag hittat men måste då tydligen åka med dom, någon här som har kunskap eller tips om vad man kan göra 5 timmar på narita , super tack
Om du vill komma bort från flygplatsen tar det bara tio minuter med tåg till Narita stad där det bl.a. finns en del fina tempel att besöka.
 
Toppen