Senaste nytt

Bonusresa för 220.000 EuroBonuspoäng

nagm

Medlem
Har 220 000 poäng med Eurobonus, 50 000 går ut i april 2015 . Kan jag boka en resa för okt 2015 utan att några poäng så länge jag bokar innan dom går ut?
Fråga två, vart ska vi( 2vuxna) resa i oktober 2015
 
Last edited:

aldrighemma

Medlem
Hej,
Det går bra att boka en resa med ett datum efter poängens giltighet så länge bokningen görs före! Om resan avbokas, så förfaller däremot poäng enligt ursprunglig giltighet.

För 200000 poäng, så tycker jag en USA resa för två i business låter trevligast! Går att hitta så länge man är ute i god tid...
 

NotRyan

Medlem
Har 220 000 poäng med Eurobonus, 50 000 går ut i april 2014 . Kan jag boka en resa för okt 2015 utan att några poäng så länge jag bokar innan dom går ut?
Fråga två, vart ska vi( 2vuxna) resa i oktober 2015

Problemet är bara att du inte kan boka för poäng som redan gått ut :D
 

TjudöBoy

Medlem
50 000 går ut i april 2014 . Kan jag boka en resa för okt 2015 utan att några poäng så länge jag bokar innan dom går ut?

Vi får väl anta att tyrkfelsnisse varit i farten angående dina utgående poäng, annars är du nog sent ute att boka... ;)
Asien är ju trevligt, Hong Kong, Shanghai, etc är väl inte helt fel?
 

nagm

Medlem
Blev lite fel.
Om man tar Star Alliance i Business till Usa vilken har då den bästa produkten, är mest sugen på New york eller Florida.
 

Nystrom

Medlem
Blev lite fel.
Om man tar Star Alliance i Business till Usa vilken har då den bästa produkten, är mest sugen på New york eller Florida.
Lufthansa har lite mer innehåll i sin businessprodukt än SAS, har inte prövat United över Atlanten. Det som dock skiljer vid bonusresor är skatter mm och där är är SAS billigast. Skall du till Florida rekommenderar jag LH som flyger direkt till MIA
 

Senator

Moderator
Lufthansa har lite mer innehåll i sin businessprodukt än SAS, har inte prövat United över Atlanten. Det som dock skiljer vid bonusresor är skatter mm och där är är SAS billigast. Skall du till Florida rekommenderar jag LH som flyger direkt till MIA

Trots mitt namn och hängiven Lufthansa fan under 15 år, skulle jag rekommendera att flyga med United UA69/68 från Arlanda till New York över Lufthansa affärsklass. Jag tror de som härinne har hoppat på denna flight har blivit positivt överraskade av komfort samt mat & dryck..
 

agehall

Medlem
Trots mitt namn och hängiven Lufthansa fan under 15 år, skulle jag rekommendera att flyga med United UA69/68 från Arlanda till New York över Lufthansa affärsklass. Jag tror de som härinne har hoppat på denna flight har blivit positivt överraskade av komfort samt mat & dryck..

Ja, du brukar prata dig varm om den flighten.. Jag måste testa den någon dag, för du brukar ju inte rekommendera dåliga prylar..
 

miramax

Medlem
Trots mitt namn och hängiven Lufthansa fan under 15 år, skulle jag rekommendera att flyga med United UA69/68 från Arlanda till New York över Lufthansa affärsklass. Jag tror de som härinne har hoppat på denna flight har blivit positivt överraskade av komfort samt mat & dryck..

Någon spontan känsla för hur tillgängligheten brukar vara på den awarden?
 
Toppen