Senaste nytt

SAS bjuder in Diamond-medlemmar till fyra events under hösten

Thornado

Medlem
Fick just mail från Eurobonus med inbjudan till fyra olika events som erbjuds till Diamantmedlemmar (mot en liten betalning i poäng).

SAS skrev:
  • Sankta Lucia service at Westminster Cathedral, London, 12 dec (500 poäng per biljett, max 2 biljetter per medlem)
  • Advent concert at Blå hallen, 29 nov (500 poäng per biljett, max 4 biljetter per medlem)
  • Family Day at National Aquarium Denmark, 23 nov (500 poäng per biljett, max 4 biljetter per medlem)
  • VIP invitation to the Quality Travel Fair in Copenhagen, 17 okt (gratis)

Trevligt. Själv ska jag nog iaf försöka gå på adventskonserten i Blå hallen.
 

Jacob

Medlem
Fick också detta.

Kan varmt rekommendera Luciaeventet i London som jag varit på tre år i rad när jag bodde där. Några år har de kört St Paul's Cathedral istället, vilket så klart är snäppet vassare, men Westminster är vacker också.

En fantastisk upplevelse med tre olika körer varav en influgen från Sverige som står för luciatåget och med en helt lyrisk publik av utlandssvenskar. Även när de var i gigantiska St Paul's var det fullt till sista platsen och man behövde vara ute i ganska god tid för att få en biljett, trots att de inte direkt var billiga.
 

johhenrik

Medlem
Inga events för Guld heller när jag kollar på eventssidan. Kaske blir det som med Gröna Lund, de släpper för Diamonds först, sen för Guld osv.
 
Toppen