Senaste nytt

Remodeling av SAS Lounge på Arlanda terminal 4 (inrikes)

Jahopp, imorgon stänger alltså loungen på T4 Arn över helgen för att renoveras enligt skyltar.

Check för "fika service" i transit skulle delas ut under tiden vid ingången.

Men vad tror vi då? Vad kommer hända på ungefär 4 arbetsdagar, jag antar att de kommer jobba över helgen iaf.
 
Det kan ju inte bli speciellt mycket sämre i alla fall. Jag hoppas på nått mer att äta samt kanske en vinkran.
Igår var förmodligen den sämsta dagen jag varit med om i loungen, allt var slut, allt var kaos, till och med våtservetterna var slut. Då var det inte särskilt mkt mer folk än vanligt. Tror den stackars killen som jobbade inte pallade med trycket :D

Själv hoppas jag på att ingången byggs om helt, idag när det är lite högtryck blir det stopp både in och ut. Samt att de flyttar hela serveringsdelen nedåt där det runda bordet står idag, den ytan är fruktansvärt dåligt disponerad oavsett.

Sen kan de faktiskt ta och sluta med morötter och blomkål som nån form av snacks, lite mer kreativt kan det väl få vara?
 

Goldfinger

Medlem
Jag hoppas på ngn form av vettigt frukostalternativ..
känner inte för en kopp nudlar eller ett kex när man tex dimpt ner kl 06.30 från BKK med Thai och sovit över frukosten ombord....
 

Jonas H

Medlem
Stängt igen alltså, när man för en gångs skull flyger inrikes. Alltså kommer jag aldrig att få se den omtalade inrikesloungen v1.0.
Då får det väl bli Diners-loungen i T2 istället. Någon som har koll på hur lång tid det kan tänkas ta därifrån och genom Fast Track på T4 en tisdag-kväll?
 
Toppen