Senaste nytt

Trevligt brev från SAS CEO

Det låter positivt. Dock, skulle de inte lansera nya långlinjer i september? Jag kan ha missat att de har gjort det, men tror inte det?

Det är dags att leverera alla löften också. Eller skall man kanske få 6 biobiljetter som Diamond...
 

Joshua

Medlem
Bara EBG/EBD(ev Pandion) dom fick detta? Jag själv gilla brevet och fick mig själv att läsa allt noggrant vilket ofta inte sker. Dock med lite eftertanke så känns det som massor med ord och förbättringar framöver? Har de fram till jul/nyår att faktiskt presentera något (ca6mån efter de lanserade EB 2.0 /EBD ) eller blir det ingenting igen så är min egen uppfattning att EBD har ingen som helst betydelse trots ett fint mail som alla? får?
 

obs

Medlem
+1 EBG

Jeg synes det er fint med et brev ud til deres kunder. Men jeg håber da at de omtalte forbedringer primært vil handle om oplevelsen ombord, for det må vel alt andet lige være det vigtigste når det handler om køb af en flyrejse. Det er fint med opgradering af lounges osv., men det må være sekundært i forhold til selve flyrejsen og oplevelsen ombord.
 

ChabbeT

Medlem
Tyckte att det var trevligt och positivt. Brevet fick mig att längta till att se fortsättningen på mitt äktenskap med Eurobonus.
 
Toppen