Andreas Eriksson
Medlem
De är ihärdiga på DI. De får man ge dom..
Ringer 4 gånger om dagen, frågan är vem som orkar längst. Jag eller Di.
Ringer 4 gånger om dagen, frågan är vem som orkar längst. Jag eller Di.
Dom ringde mig en gång från det numret som nämnts här tidigare, jag gav 17 i att svara och sedan dess har dom inte försökt igen....De är ihärdiga på DI. De får man ge dom..
Ringer 4 gånger om dagen, frågan är vem som orkar längst. Jag eller Di.
Jag noterade nu att jag inte fått de 2000p jag skulle ha fått för en månadsprenumeration, vem vänder jag mig till, DI eller SAS?
De ringde och jag svarade, jag var tydlig att jag inte ville ha någon vidare prenumeration i nuläget och gossen i andra änden blev nästan förbannad och mer eller mindre suckade något "jaha, ok, hej då", allt annat än proffsigt... Det gjorde mig inte mer benägen att vilja bli kund i framtiden...
De ringde och jag svarade, jag var tydlig att jag inte ville ha någon vidare prenumeration i nuläget och gossen i andra änden blev nästan förbannad och mer eller mindre suckade något "jaha, ok, hej då", allt annat än proffsigt... Det gjorde mig inte mer benägen att vilja bli kund i framtiden...
Jag har råkat ut för samma sak, det verkar vara lite utav tärningskastning om man får poängen. Jag tecknade en månad för mig och månaden därpå för min fru, hennes poäng kom bara några dagar efter att prenumerationen påbörjats. Mina poäng saknas nu fortfarande 3 månader senare.Jag ringde Di för 3 veckor sen, de ursäktade sig att inga poäng kommit in och detta skulle genast åtgärdas.
Absolut senast inom 1 vecka skulle jag få poängen. Tittar idag och fortfarande inga poäng. Vilket skämtföretag.