Senaste nytt

Bonuspoäng med Dagens Industri

A

Aurora

Guest
Såååå gledelig å få 2000EB xtrapoints når jeg husket feil og trodde det var 1000 som skulle komme inn :cool:
 

chazzie

Medlem
Jag noterade nu att jag inte fått de 2000p jag skulle ha fått för en månadsprenumeration, vem vänder jag mig till, DI eller SAS?

De ringde och jag svarade, jag var tydlig att jag inte ville ha någon vidare prenumeration i nuläget och gossen i andra änden blev nästan förbannad och mer eller mindre suckade något "jaha, ok, hej då", allt annat än proffsigt... Det gjorde mig inte mer benägen att vilja bli kund i framtiden...
 
A

Aurora

Guest
Jag noterade nu att jag inte fått de 2000p jag skulle ha fått för en månadsprenumeration, vem vänder jag mig till, DI eller SAS?

De ringde och jag svarade, jag var tydlig att jag inte ville ha någon vidare prenumeration i nuläget och gossen i andra änden blev nästan förbannad och mer eller mindre suckade något "jaha, ok, hej då", allt annat än proffsigt... Det gjorde mig inte mer benägen att vilja bli kund i framtiden...

Mener det (dessverre) er DI du skal ringe til, så fikser de det for deg.
Er så glad jeg har min telefon til service, så de kan ringe meg alt de bare vil og orker den neste uken - I am unavailable! :cool:
 

SvartMjolk

Medlem
De ringde och jag svarade, jag var tydlig att jag inte ville ha någon vidare prenumeration i nuläget och gossen i andra änden blev nästan förbannad och mer eller mindre suckade något "jaha, ok, hej då", allt annat än proffsigt... Det gjorde mig inte mer benägen att vilja bli kund i framtiden...

När de ringde mig så sa jag bara att jag har den även på jobbet och detta var bara för att få poängen. Han jag pratade med var trevlig och avslutade samtalet väldigt fort.
 
Jag ringde Di för 3 veckor sen, de ursäktade sig att inga poäng kommit in och detta skulle genast åtgärdas.
Absolut senast inom 1 vecka skulle jag få poängen. Tittar idag och fortfarande inga poäng. Vilket skämtföretag. :D
 
Last edited:

miknil

Medlem
Jag ringde Di för 3 veckor sen, de ursäktade sig att inga poäng kommit in och detta skulle genast åtgärdas.
Absolut senast inom 1 vecka skulle jag få poängen. Tittar idag och fortfarande inga poäng. Vilket skämtföretag. :D
Jag har råkat ut för samma sak, det verkar vara lite utav tärningskastning om man får poängen. Jag tecknade en månad för mig och månaden därpå för min fru, hennes poäng kom bara några dagar efter att prenumerationen påbörjats. Mina poäng saknas nu fortfarande 3 månader senare.
 

chazzie

Medlem
Jag begagnade chatten på deras hemsida och "Ann" skulle kontakta SAS och meddelade att det förmodligen skulle ta några veckor, så vi får väl se...
 
Toppen