Senaste nytt

[Sökes Flygbiljett] Till Washington D.C i First class/business class

Miljon3

Medlem
  1. Varifrån vill du börja din resa? Stockholm
  2. Var är din destination? Washington D.C
  3. När vill/behöver du resa ut? 15:e maj 2015 +/- 2 dagar
  4. När vill/behöver du komma hem? Den 23 Maj senast
  5. Hur länge vill du vara borta? ^
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
  7. I vilken kabinklass? I First Class ena vägen och i business på den andra(helst business på natten)
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst med Star Alliance eller Oneworld
  9. Vad är din budget? (per person) max 40.000 SEK per person
  10. Vad är det viktigaste för dig? Bästa Upplevelse
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej
  12. Jag har själv hittat med Lufthansa, Ba och Air France men jag undrar om det finns något bolag som kan vara värt att testa på sträckan med en exceptionell First och Ok business(lie flat)
 

agehall

Medlem
Om det är upplevelse du är ute efter skulle jag säga LH F från FRA på utresan iaf. Helt oslagbart i Europa på marken och väldigt bra i luften.
 

fcx

Medlem
Vad väger du in i "upplevelse"? Är du tillräckligt "galen" att flyga vidare med inrikesflyg så kan du ju åka LH 747 i First...
 

Kricka

Medlem
British Airways har just nu ett erbjudande: Köp en Business Class biljett t/r (inte den
allra billigaste naturligtvis) och bli uppgraderad ena vägen. Du kan själv väljja vilken av
sträckorna du vill åka First. Förslagsvis gör man det på vägen till USA för att kunna
uppleva Concord Room på Heathrow.
Gå in på den svenska hemsidan och läs mer. Bokas senast 31/10.
 

agehall

Medlem
Du är lite sen på den bollen @Kricka. Vi har redan diskuterat detta i två trådar och vi har även kommit fram till att det är billigare att flyga F direkt, eftersom man måste boka ganska dyra bokningsklasser i CW för att få ta del av erbjudandet. Discounted F blir då billigare...
 

Miljon3

Medlem
Du är lite sen på den bollen @Kricka. Vi har redan diskuterat detta i två trådar och vi har även kommit fram till att det är billigare att flyga F direkt, eftersom man måste boka ganska dyra bokningsklasser i CW för att få ta del av erbjudandet. Discounted F blir då billigare...
Har sett Ba erbjudandet och tagit samma slutsats som dig, Är det värt att åka via New York på Hemresan för att testa Lufthansa 747-400 i First?
 
Toppen