Senaste nytt

Eurobonus på nätet

oshkosh2009

Ny medlem
Enda sättet att få prata med en SAS resebokare var att ringa Australien men efter 30 min i kö tröttnade jag. Tur att Skype Out samtal är billiga.....

Känns som att de 2-3 platserna per avgång are "long gone"....surt :(
Men det positiva är väl att jag hittade den här sajten :)

Må väl alla businessclass nördar :) Nu läggdags!
 

Sakoz

Medlem
Står nu på sas.se

"EuroBonus 20-årsjubileum
Kampanjpriset till Shanghai ligger inte inne i systemet ännu. Det är felanmält och korrigeras under förmiddagen."

Nu har jag hållit på och trasslat med detta i över 2,5 timme.
Det är sådana här problem som gör att jag i ren protest bokar en F eller Z med LX/LH och betalar för biljetten... bara för att jag kan.

Bitter? Absolut inte. Är ju bara en biljett och en kampanj.
Förvånad? Absolut inte. Är ju bara en SAS kampanj.
 

Alx

Medlem
Hehehe really? Är det någon som sitter uppe och försöker boka en SAS kampanj??? NÄR senast fungerade något som SAS lanserar? :confused:

SAS är verkligen världsmästare i att misshandla sina kunder, alla kategorier! Sämre "service"företag får man leta länge efter... De tycks ju inte heller lära sig av sina misstag utan gör gladerligen om de gång på gång, på gång, på gång...

Man tar sig först för pannan men inser snabbt att det enda man kan göra är att skratta åt hur amatörmässigt ett stort Skandinaviskt företag kan bli! :)
 

Homer

Medlem
EuroBonus
Just nu går det inte att boka bonusresor eller få tillgång till Mina EuroBonus-sidor. Kampanjperioden till Shanghai kommer att förlängas. Vi kommer med mer information kl.11.00.
 

Dr. Miles

Expert
Är SAS PR avdelning och SAS IT osams?
Det verkar som om de aldrig pratar med varanndra innan PR avdelningen drar igång någon sorts kampanj.
 

Homer

Medlem
IT avdelningen jobbar med saken
sleeping%20at%20work.jpg
 
Toppen