Senaste nytt

Diamond Goodie bag - Vad gäller (egentligen)

M

Monkey_Class

Guest
Hej.

Har sökt på forumet men blir ändå inte riktigt klok.

Som nybliven Diamond så gick man in glad i hågen på hemsidan för att välja goodiebag. Gladheten förbyttes snabbt till håglöshet när man fick se vad som erbjöds och dessutom fick se vad som fanns (konstigt att det ligger kvar om man ändå inte kan välja det)

Nu till frågorna:

1) Min kvalificeringsperiod slutar den sista september. Innebär det här att jag måste välja något innan dess? Eller kan jag vänta tills efter? Vid kontakt med SAS så fick jag bara goddag yxskaft utöver att de "ständigt ser över innehållet".
Även om det bara finns krafs kvar så snål som man är så väljer jag ju hellre något än inget alls.
2) det står i reglerna "per kvalificeringsperiod". Jag antar att det menas att jag måste from 1 okt kämpa ihop nya 100 k poäng för att kunna få en ny chans till en hmmmmm! Goodiebag ~)
 

Jacob

Medlem
Jag kan svara dig på båda.

1. Din gåva och dina give-away kort måste du nyttja innan sista dagen för ditt kvalificeringsår, annars förfaller dessa.

2. Jag blev Diamond samma dag som Diamond infördes i våras och min kvalificeringsperiod slutade 31 juli. Jag beställde en Goodie i slutet på juni (dvs min gåva nollades) och har nu sedan 1 augusti en ny gåva att välja.

Som svar på din kommentar innan frågorna, jag ställde denna fråga direkt till ansvarig på EuroBonus (lite av personligt intresse också) och det kommer in nya saker löpande. Jag ville själv beställa hörlurarna men dessa tog slut. Fick höra att det skulle komma en ny leverans, vilket det också gjorde en dryg månad senare. Och nu är även dessa slut.

Så det kan vara värt att logga in emellanåt, men som sagt se till att beställ något innan ditt kvalificeringsår går ut.
 

kristerj

Medlem
Jacob var lite snabbare..Du kan välja en gåva per kvalificeringsperiod, dvs en nu och ännu en i oktober. Du kan också ge bort ett guld eller två silverkort per kvalificeringsperiod. Jag blev diamond i april och beställde en gåva och gav bort ett guldkort. Min kvalificeringsperiod tog slut sista juli och nu kan jag välja en ny gåva och ge bort kort igen.
 

shakank

Medlem
Just nu verkar det inte alls gå att beställa något.
Klickar glatt i alla rutor man ska men sen "confirm purchase" så händer ingenting förutom att ruan flr terms&condition avmarkeras. Och försökt maila plusdeals i 2 dagar utan response.

Någon som vet någon annan väg att få kontakt?
 

ulagun

Medlem
Samma här förskt beställa flera gånger men inte fått igenom beställningen..
Glömde surt bort det hela, men var inne igen förra veckan och fick igenom biobiljetter, var i stort sett enda av intresse. Som sag mycket var nollat= slut.
Dåligt skött
 

Mark

Medlem
Jag har precis beställt ett bar Urban Ears Zinken Headphones och beställningen gick igenom utan några som helst problem. Efter att jag klickat på confirm tog det 1-2 min innan jag fick en voucher/orderbekräftelse i min mailbox.

Jag beställde via min iPad och har en postadress i Sverige.
 

shakank

Medlem
fick just svar. De har fixat felet med IT för 30 minuter sedan. Så jag fick igenom min beställning av hörlurarna.
såg det minskade snabbt i antal nu när det fungerar igen.
 

Mark

Medlem
När jag var inne och kollade för några dagar sedan var det ungefär samma saldo som idag, dvs 297 röda och 274 indigo. De svarta är slut.
 

fcx

Medlem
Man ska väl egentlgen inte klaga, men jag drar lite på smilbanden åt beskrivningen av hörlurarna på diamond-siten:

Developed with the professional DJ in mind, with respect to the wallet of the unpaid amateur, Zinken is chock-full of handy features like the TurnCable and ZoundPlug. Designed for maximum comfort, the Zinken features swivel earcaps, an adjustable headband and specially selected materials that..
 
Toppen