Senaste nytt

Vinn en miljon Eurobonus poäng med Diners Club

Ubbe

Medlem
Japp då är det ultimata tävlingsbidraget inlämnat så det är lika bra att ni lägger er tid på annat än detta.. :cool:

Till Admin..: Tråden kan stängas...
 

rob74

Medlem
Ubbe:27103 skrev:
Japp då är det ultimata tävlingsbidraget inlämnat så det är lika bra att ni lägger er tid på annat än detta.. :cool:

Till Admin..: Tråden kan stängas...

Fram för fri konkurrens... ;)
Må bäste man/kvinna vinna!

Har nog aldrig fått något mail från Diners. Måste kolla om jag ens är med i någon mailinglista.
 

Gnopps

Medlem
Tack för tipset Inixon!

Det är lustigt hur ofta företag fuskar med sina egna regler när de utser vinnare. För några år sedan var jag med i KLM-tävling där man skulle motivera med max 20 ord, vinnaren som utsågs hade skrivit omkring 50 ord! För någon månad sedan utsåg ett svenskt företag en vinnare som hade använt 5 kommatecken i en tävling där man skulle skriva högst EN mening. Jag tror tävlingsjuryn kan bli lite väl lat ibland.
 

Perra

Medlem
Nu vet ni hur ni ska krydda motiveringen till nästa tävling. Här är vinnarbidraget som gav vinnaren 1 miljon poäng

"Ända sedan jag var liten och läste Jules Vernes "Jorden runt på åttio dagar" har jag själv drömt om att göra en sådan resa. Men sedan dess har mina intressen och min nyfikenhet förstås utvecklats, så jag skulle vilja göra äventyret ett snäpp bättre:

80 dagar. ett varv runt jorden, och 80 goda gärningar!

Jag skulle vilja resa jorden runt, med målet att lära känna människor så att jag kan hjälpa någon, och göra någon lite gladare och lyckligare, varje dag! Tänk att få hjälpa en bonde bärga skörden i Egypten, bjuda en familj på middag i Hong Kong, hjälpa en blind dam över vägen i Yokohama, få en främling på gatan att skratta i San Francisco!

Det skulle vara ett underbart sätt för mig att upptäcka världen, och samtidigt en chans att helt anspråkslöst få sprida lite, lite vänskap och värme!"
 
Last edited:
Toppen