Senaste nytt

Amex erbjudande

Silferlood

Medlem
..kom ut på SAS Facebook alldeles nyss!
"Nu är det extra förmånligt att ansöka om ett SAS EuroBonus American Express® Card i montrarna på terminal 4, 5 och Sky City på Arlanda eller på Landvetter. Som välkomstbonus får du 10 000 EuroBonus Extrapoäng vid första köpet med Kortet och dubbla poäng på allt du handlar under dina tre första månaderna som Kortmedlem (40EBP/100SEK). På toppen får också en voucher för entré i SAS lounge, giltig till 31 januari 2012. Erbjudandet gäller under januari 2012 eller så länge vi har vouchers kvar. För mer information och ansökan, prata med säljarna på flygplatsen."
SAS | Facebook
 

J.Myller

Medlem
Attraktivt med dubbla poäng och fin välkomstbonus.
Lite surt att jag skickade iväg min ansökan om SAS AMEX för en precis en vecka sedan. :mad:
 

Kristofer

Medlem
Lite surt att jag skickade iväg min ansökan om SAS AMEX för en precis en vecka sedan. :mad:

Var samma sak när jag skaffade kortet. En vecka efter att jag ansökt anföll en säljare mig på Arlanda med ett erbjudande i stil med detta. Jag skrev under hans avtal, och ringde kundtjänsten. De strök min första ansökan utan problem.
 
Jag var på landvetter kl 1800 i söndags och då gapade det tomt i montrarna så det gick inte att anmäla sig. Ringde kundtjänst för att höra om man kunde få samma erbjudande via telefon men det gick absolut inte, det är bara säljarna som kan ge detta. Nänä vill ni förlora en kund så...
 
Om man har en kompis som redan har ett kort så är det ju egentligen lönsammare att bli värvad.
Då får man 6.000 själv plus att ens kompis får 12.000 poäng.

Sen får väl ens kompis boka en resa till en som tack.
 

seat56f

Medlem
Om man har en kompis som redan har ett kort så är det ju egentligen lönsammare att bli värvad.
Då får man 6.000 själv plus att ens kompis får 12.000 poäng.

Sen får väl ens kompis boka en resa till en som tack.

Bara lönsammare om du handlar för under 40k SEK första tre månaderna - handlar du för mer är det här erbjudandet bättre.
 
Toppen