Senaste nytt

SAS öppnar Fast Track i terminal 4 på Arlanda

Jacob

Medlem
Jag skrev i en annan tråd om det här. www.businessclass.se/forum/threads/businessclass-se-loungen™-2014.15399/page-164#post-266601

En av damerna på reception av SAS Gold Lounge på Arlanda Terminal 5 sa att den första personen som passerar SAS nya fast track på Terminal 4 imorgon kan få 10.000 EuroBonus poäng (antagligen extra poäng eller något liknande.
Vet någon om detta?
Inget jag känner till, men jag vet däremot att det kommer vara lite aktiviteter i terminal 4 imorgon.
 

Magino

Medlem
En av damerna på reception av SAS Gold Lounge på Arlanda Terminal 5 sa att den första personen som passerar SAS nya fast track på Terminal 4 imorgon kan få 10.000 EuroBonus poäng (antagligen extra poäng eller något liknande.
Vet någon om detta?

Ser ut som att damen i loungen hade rätt. SAS postade detta på facebook tidigare idag
Extra glad blev även Marcus som blev den första passageraren genom Fast Track och för det fick han 10 000 EuroBonus-poäng och 1000 kr i shopping-vouchers.
 

agehall

Medlem
Attans - man skulle ha tagit en sväng till ARN igår alltså.. :(

Grattis till Marcus iaf, vem han nu är. Kul grej av SAS tycker jag.
 
Gick precis igenom den nya fasttracken. Knappt en kotte där, personalen såg lite uttråkade ut men var riktigt trevliga nu när jag fick chansen att småprata lite. Dubbla linor öppna mellan 6-8 och 16-18, och i övrigt en lina öppen (samma öppettider som den ordinära fasttracken). Ballongerna var kvar men ingen tårta i loungen idag :(
 

flum

Medlem
Provade igår och det gick förvånansvärt smidigt trots att klockan var 17.15. En lite överraskande grej var att en sas-crew blev nekad inträde med kommentaren att personal ska välja stora säkerhetskontrollen.
 
Toppen