Senaste nytt

Tjäna EuroBonus Extrapoäng på några krogar i Stockholm

Joakim P N

Medlem
Någon som testat att äta på någon av de medverkande restaurangerna? Åt själv på Stockholm Fisk för lite mer än en vecka sedan och ännu så länge syns inga poäng till. Ser dock på mitt kvitto från restaurangen att mitt EB-nummer registrerats korrekt.
 

fcx

Medlem
Någon som testat att äta på någon av de medverkande restaurangerna? Åt själv på Stockholm Fisk för lite mer än en vecka sedan och ännu så länge syns inga poäng till. Ser dock på mitt kvitto från restaurangen att mitt EB-nummer registrerats korrekt.

På en av BC-efterfesterna för några månader sedan hamnade vi på Stockholm Fisk. Jag fick inga poäng, och tvivlar på att någon annan fick det heller.
 

mha321

Medlem
Någon som testat att äta på någon av de medverkande restaurangerna? Åt själv på Stockholm Fisk för lite mer än en vecka sedan och ännu så länge syns inga poäng till. Ser dock på mitt kvitto från restaurangen att mitt EB-nummer registrerats korrekt.

Japp, Edsbacka ett par gånger och båda gångerna har poängen kommit in inom ett par dagar vill jag minnas. Dessutom riktigt mycket poäng med 1 per krona (plus förstås 0.2 per krona från AmEx) när man betalar för ett halvstort sällskap.
 
Toppen