Senaste nytt

Malmö Aviation, vad är det för bolag?

D

Deleted member 4971

Guest
Tycker det är svårt att få en bild av företaget när man googlar. Sugen att testa, men vill veta om det är en seriös aktör och med det menar jag att man betalar riktiga löner och är skötsamma i övrigt. Någon här som reser med dom eller har matnyttig info och kan komma med ett utlåtande?

Tack på förhand.
 
R

rstenelo

Guest
Är ett bra, stabilt och seriöst bolag som jag flög mycket med när jag var platinum i skyteam och inte samlade poäng till EB - men sen jag bytte till *A för några år sen blir det bara SAS . Enda bolag som har lounge på MMA (och Bromma tror jag)
 

doc

Medlem
Jag flyger oftast med Malmö Aviation inrikes. Dels är det billigare än sas och dels är personalen alltid hjälpsam och trevlig. Man får alltid bra service både ombord och på marken. Jag tycker de gör skäl för sin slogan "Vi bryr oss" helt enkelt. Kan absolut rekommenderas.
 
Iofs var det länge sen jag reste med Malmö Aviation men de gamla upplevelser jag har i minnet var att dom var service inriktade och flexibla.
Det som stack ut då var att man alltid fick en varm handduk att torka sig med, hade aldrig sett det förut.
 

Agö

Medlem
Bra bolag. Det enda dåliga jag kan komma på är att kärrorna börjar bli slitna (nya på G) och att det inte går (gick?) att välja plats ombord.
 
Toppen