Senaste nytt

The 24 Best First-Class Cabins

Magino

Medlem
haft nöjet att flyga med 8 av dem.

Känns dock lite konstigt att de visar en bild av Qatars första klass från A380n som ännu inte finns. Känns lite klurigt att ha testat den...
 

Jacob

Medlem
Känns dock lite konstigt att de visar en bild av Qatars första klass från A380n som ännu inte finns. Känns lite klurigt att ha testat den...
De visar nya Air France La Première också, som inte heller finns än.

Fast den kan jag väl i någon bemärkelse säga att jag testat i alla fall... ;)

Och Qatar Airways nya första klass också förresten, som kommer finnas på A380 från oktober, om nu senaste budet står sig.
 

David

Medlem
Ligger lite efter då jag endast testat fyra av de omnämnda - Emirates, ANA First Square, Air China Forbidden Pavillion och Thai Royal First. Sätter nu siktet på Oneworld! :)
 

Palazzi

Medlem
Tyvärr inte testat så många, men sedan är mitt resemönster också väldigt standardiserat. Får göra det bästa av situationen inom Europa (och det är inte så mycket).

Jag är lite sugen på att testa Garuda First till Australien, via Indonesien. Av alla de recensioner jag läst har jag fått intrycket av att det är den produkt som faller mig mest i smaken. Fantastiskt uppmärksam personal, och mer fokus på mjukvara än hårdvara (även om det inte ser ut att brista heller i sistnämnda)
 
Spændende liste!

Selv har jeg testet 4 på listen og været millimeter fra at prøve en femte.

Næste år er jeg booket i yderligere 2 på listen, men mon ikke jeg når et par stykker til - oneworld er stadig relativt uudforsket for mig...

De der er højest på ønskelisten (og måske også sværest at komme i nærheden af?) er:
Swiss, Korean Air, Garuda & Oman Air
 

rob74

Medlem
5 av dem har jag avverkat så här långt. Asiana räknar jag inte med, då det var en annan konfiguration.
Finns en del på listan som man blir sugen på...
 
Toppen