Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.

Newyorker86

Medlem
Väntar med spänning svar för min utresa 4/9 och hemresa 8/9 till new york. Första gången jag använder optiontown. Skriver senare hur det går.
 

Norfindir

Medlem
Jeg hører gerne om du får pengene tilbage. OT er ikke nemme at danse med....
Ot har nå endret status på min flight til not upgraded. Så da får jeg vel tilbake pengene mine.
Det har vært mye mas om denne turen så at sas faktisk gav meg en opup tar jeg som erstatning for ringekostnader og stress rundt alt dette.
 
  • Gilla
Reactions: pep

knutas

Medlem
Såg igår genom SAS appen att jag blivit uppgraderad Go till Plus på SK 997 CPH - PVG på söndag 24/8 och idag damp det ner en bekräftelse från OT. Första OT ja lagt in, så än så länge 100% för min del. :)

Kan jag ringa SAS och välja säte redan nu tror ni? (går inte att göra genom hemsidan iaf)
 

taxvalp

Medlem
Har tillbringat kvällen med att boka två betalda resor ARN-CPH-SFO i Plus. Den ena, nu i oktober, går att uppgradera till C på sedvanligt sätt. Den senare resan i mars 2015 går dock ej att uppgradera alls. Beror det månne på att nya kabinerna rullas ut eller är det ännu ett tecken på att samarbetet med Optiontown är på väg att förändras som det tidigare gluntats om? Fritt fram för spekulationer...
 

I95_ges

Medlem
Jag försöker uppgradera plus biljetter till business på Optiontown för resa ARN-ORD i början av oktober. Besked av Optiontown: UTo not available. Har också varit i kontakt med deras kundtjänst och de bekräftar att UTo inte finns för den flighten. Är det någon som vet varför?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen