Jag har under många år varit medlem i Executive Club och jag har visat kortet varje gång när jag har flygit men jag har egentligen aldrig kännt att jag kommer att ha någon riktig användning för intjänade poäng men eftersom jag flyger mera nu och oftare i Club har det ändrats.
Kan jag på något enkelt sätt uppdatera mitt konto så att jag kan logga in på det eller måste jag skaffa ett nytt konto och förlora "Avios" och "Tier Points" om jag inte längre kan logga in på det gamla kontot?
Jag har fått ett mail till en mailadress jag använder nu där mina olika poäng finns med och så står det:
Your email address has been changed as requested.
Please click on the link below to confirm your email address, so that you can access your account:
När jag klickar på länken står det:
Unfortunately, this email address does not match the one we hold against your membership.
Kan jag komma vidare på något sätt?
Kan jag på något enkelt sätt uppdatera mitt konto så att jag kan logga in på det eller måste jag skaffa ett nytt konto och förlora "Avios" och "Tier Points" om jag inte längre kan logga in på det gamla kontot?
Jag har fått ett mail till en mailadress jag använder nu där mina olika poäng finns med och så står det:
Your email address has been changed as requested.
Please click on the link below to confirm your email address, so that you can access your account:
När jag klickar på länken står det:
Unfortunately, this email address does not match the one we hold against your membership.
Kan jag komma vidare på något sätt?