Senaste nytt

Till: Bogota. Via Sao Paolo/Rio/Närliggande. Till Los Angeles - Rockorkester på turné...

Smuffe

Medlem
Hej!

Jag har en förfrågan på följande resa:


  • Varifrån vill du börja din resa? Warsawa/Tallinn/Riga/Bukarest/Stockholm/Köpenhamn (Helst i närheten av Warsawa eller i närheten då orkestern har sin sista spelning i Europa där innan de åker till Sydamerika.)
  • När vill/behöver du resa ut? 1 till 2 september 2014
  • Första stopp? Bogota
  • När vill/behöver du vara framme? 3 september 2014
  • Utresa från till destination? Sao Paolo/Rio de Janeiro/Närliggande i Brasilien eller grannländer
  • Var är din destination? Los Angeles
  • När vill/behöver du vara framme? 23 till 24 september 2014
  • Hur många personer som skall resa? 7-8 personer
  • I vilken kabinklass?
    • Economy
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance ( Korean Air mellan Sao Paolo och Los Angeles är en möjlighet om priser och tider är rätt)
  • Vad är din budget? (per person) Här skriver jag inte någon budget då jag har sett att det finns relativt ok priser på c:a och däröver 10'000 kronor per person.
    Priset är dock relevant då promotorn ger förslag som verkar rätt märkliga och därför lägger jag ut frågan till er som är experter, exempelvis Dr. Miles.
  • Vad är det viktigaste för dig?
    • Kortare restid
    • Biljettpris
    • Mycket bagage bl.a. instrument m.m.
 
Ca 12800 (7000 + 5800) SEK med Lot och Avianca på separata biljetter är det bästa jag kan hitta från Warszawa och São Paulo. Har du själv hittat för 10000 SEK tycker jag att du ska slå till.
 

Smuffe

Medlem
Tjena @Budgetresenär!

Det lutar lite åt det.
Priset är inte det viktigaste utan ligger biljetten på ett par tusen mer om tider och anslutningar passar bättre så prioriteras detta.
Tusen tack för tipset!

/Smuffe
 
Toppen