Senaste nytt

Priority Club frågor och tips

henrik l

Medlem
300 lätta bonuspoäng fås om du fyller i det här formuläret på Priority Clubs hemsida:

Quiz 3 Earning and Rewards

Tack för tipset:) Såg att 300 p registrerades direkt på kontot.

När jag ändå skriver om dem, är min reflektion att deras Elite-nivåer inte innehåller så mycket fördelar jämfört med andra kedjor. Men den stora fördelen som Björnström skrev är att man trolla med bonuskoder och få 5-6 dubbla poängen som sedan kan konverteras till miles hos många flygbolag. Själv drog jag in ca 30 000 p på 6 nätter i Shanghai, vilket kan konverteras till 6 000 miles.
 

agehall

Medlem
Jag kan bara hålla med dig Henrik, Priority Club är nog det sämsta hotellprogrammet jag är med i. Jag bor inte så mycket på deras kedjor så jag lär inte få någon status med dem, men det är ju bra att ha dem som fallback. Alltid drar man in lite poäng här och där som kan komma till nytta.
 

Concorde

Founding Member
Platinum är bra att ha och ligger väl i nivå med många andra av dom stora (Hilton, Marriott, SPG).
Men, Ambassador och framförallt Royal Ambassador på Intercontinental, då snackar vi bra förmåner.
Redan som AMB händer det grejer.
 

Concorde

Founding Member
Jag kan bara hålla med dig Henrik, Priority Club är nog det sämsta hotellprogrammet jag är med i. Jag bor inte så mycket på deras kedjor så jag lär inte få någon status med dem, men det är ju bra att ha dem som fallback. Alltid drar man in lite poäng här och där som kan komma till nytta.

När man väl lärt sig hur det fungerar är det enkelt att samla ihop poäng och kunna spendera på bra hotell. Många promo-koder att dunka in på sitt konto för bonusar vid boende. Ex. om två veckor är jag i Warszawa igen. 3 nätter på Intercontinental ger 2200 poäng per natt och så löper en kampanj nu där man får 5000 extra poäng för en 3-night stay. 11600 PC Points thank you very much.
Köper du Ambassador status får du också 5000 poäng, samt en 2 för 1 kupong att använda på valfritt IC hotel världen över. Som AMB får du garanterad 1 kategori room uppgradering. Väl värt 200 dollar.
 

henrik l

Medlem
När man väl lärt sig hur det fungerar....

Där har vi nyckelordet och lärandet har ökat sedan min fg post:) Problemet är var man hittar promo-koderna på deras hemsida. Nu kommer man ju iofs åt en del via Bc.se och flyer-talk. Men jag har en generell känsla av att hotellkedjornas erbjudanden om poäng är mera dolda än flygbolagens som är flitigare på att kommunicera via mail.
 
Toppen