Senaste nytt

United ändrar flyg/tider hela tiden

  • Thread starter Deleted member 4971
  • Startdatum
D

Deleted member 4971

Guest
Haha jag har nog aldrig vart med om maken till fler ändringar på en bokning. Ska göra 6 inrikesflygningar i USA i november. Resorna bokade i maj, ja det händer inte ofta att jag bokar med sådan framförhållning :cool: brukar titta till bokningen en gång i månaden eller så, och varje gång jag kollar har man fifflat med något. :confused:

Från att ha A320 på samtliga flygningar har jag nu bara en flygning med A320, skulle även mellanlanda i Denver på alla, och nu får jag inte ens åka dit, har bytts ut mot SFO och Houston. Tiden ändras också, 2h tidigare, 2h senare. För att nästa månad hoppa 1h bak eller fram.

Nu saknar jag även platser på samtliga flyg. Med varningstexten.
"! We could not process your request. Please see the message below and make revisions.
! Reaccomodation Pending - retry later"
Edit: verkar vara någon fredagsuppdatering när jag läser Flyertalk, ska kolla senare.

Nu har jag inte rest inrikes mer än 2 gånger tidigare i USA, ni som flugit lite mer UNITED, vad säger ni. Är dettta normalt? :D
 
Last edited by a moderator:

Senator

Moderator
Schedule changes som detta är inte ovanligt, särskilt om man bokar t.ex i sommarhalvåret för vinterhalvåret (boka S14 innan tabellen för W15 är helt satt).
 
D

Deleted member 4971

Guest
Kollade precis nyss och två avgångar var ändrade än en gång.... Nu var mina platser ialla fall tillbaka :D
 

AABack2ARN

Medlem
Tycker nog detta händer titt som tätt även på American. Lär nog dessutom kunna bli mer ändringar i samband med att AA och US synkar sina tidtabeller. Men riktigt SÅ många ändringar har jag nog aldrig haft på en resplan. Dock så verkar flera Hawaii-flighter vara skonade från större förändringar hos AA. Har sällan så många flighter inom kontinentala USA.
 

chazzie

Medlem
Känner igen det, jag har fått 4 st ändringar på min resa i november till Miami, det är väl inte världens största katastrof men det renderade i att jag fick boka om och missa 1000p till EuroBonus ={
 
Toppen