Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

Mitt konto med runt 10 stays droppade ner på silver och mitt andra konto utan stays fick ingen förlängning heller.
Då säger vi adjö till Accor och använder Hilton & IHG istället. Inte svårare än så. :D
 

Palazzi

Medlem
Jag fick inte förlängt på mitt ena konto (0 stays), men har även ett konto där jag ska ha status (förtjänat). Konstigt att det verkar vara så godtyckligt....
 

rogeks

Medlem
Jag fick idag ett mail från Accor där dom meddelade att dom förlänger min platinum status i ett år till. Jag har dock använt Accor en hel del på mina resor så kortet är väl använt.
Men ändå, tack Accor, då kör vi vidare med era hotell ett år till :)
 

NotRyan

Medlem
9 stays och 22 nätter. Platinum står fortfarande giltigt t.o.m 31/07/2014 och inget mail.. Jag är nog INTE Så lojal att dom förlänger :)
 

DrKlas

Medlem
De måste ju ha en bugg som gör att de tror att 0 stays är jättemånga...

Jag tror snarare att de medvetet förlänger Platinum-status för dem som har färre än ungefär 4 eller 5 nätter eller stays under det senaste året. Det kostar dem inte så mycket eftersom dessa nästan aldrig utnyttjar några förmåner, men det får samtidigt dessa kunder att lite oftare välja Accor än vad de skulle göra utan status.
 

NotRyan

Medlem
Fast om dom inte förlänger mitt Platinum så dumpar jag poängen till BAEC och så blir det tack och hej till Accor. Då satsar jag på att behålla Guld hos Club Carlson och Hilton som jag har, samt Jade i Golden Circle(Shangri-La) som jag uppnår nu.
 
Last edited:

Homer

Medlem
Kom igår, detta konto har jag aldrig använt :rolleyes:

Dear Mr Homer Simpson,

You are clearly one of our most loyal clients, and so we are pleased to inform you that we will renew your Le Club Accorhotels Platinum card for another year. With your card, you will continue to benefit from the same great service and advantages that you have grown accustomed to during your stays at Accor hotels!

Your new Le Club Accorhotels Platinum card will be sent to you within 2 weeks days after the expiration of your current card at the following address:

Statusen på det där kontot som jag aldrig använt har återigen förlängts.

Passar bra eftersom Accor nyligen har genomfört flera riktiga förbättringar avseende statusförmåner och poängintjäning :D
 
Toppen