Senaste nytt

Förslag på att uppgradera till SAS Plus med poäng?

Raleli

Medlem
Jag vill uppgradera till SAS Plus (for en flight mellan USA och Kopenhamn), laser dock pa SAS's hemsida att jag kan gora detta tidigast 30 dagar innan flyget men vill dock helst gora detta tidigare (kanner till Optiontown som jag har provat tidigare) men vill anvanda poang istallet om mojligt?
 
D

Deleted member 4971

Guest
Varför har du sådan panik? Det är väl bara vänta till 30 dagar innan avresa och uppgradera?
 

Raleli

Medlem
Darfor att jag behover tva SAS Plus platser och vill inte att jag bli utan. Ar det sa som det ser ut att det inte gar att fa reda pa om uppgraderingen med poang fungerar forren 48 timmar innan avresa sa behover jag hitta en annan losning (troligtvis boka om till SAS Plus och betala mellan skillnaden).
 

Agö

Medlem
Darfor att jag behover tva SAS Plus platser och vill inte att jag bli utan. Ar det sa som det ser ut att det inte gar att fa reda pa om uppgraderingen med poang fungerar forren 48 timmar innan avresa sa behover jag hitta en annan losning (troligtvis boka om till SAS Plus och betala mellan skillnaden).

Vill du vara säker ska du köpa biljett i SAS Plus direkt. Du behöver med andra ord hitta en annan lösning.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Darfor att jag behover tva SAS Plus platser och vill inte att jag bli utan. Ar det sa som det ser ut att det inte gar att fa reda pa om uppgraderingen med poang fungerar forren 48 timmar innan avresa sa behover jag hitta en annan losning (troligtvis boka om till SAS Plus och betala mellan skillnaden).

Ja att uppgradera med poäng eller pengar via optiontown är aldrig ett säkert kort. Vet du att du måste ha en viss klass så är det bara boka den direkt. Finns inga genvägar ;)
 

Raleli

Medlem
Det hade jag gjort om jag visste da jag bokade biljetterna att jag skulle direkt pa ett langt mote vid ankomsten.
 
Toppen