Senaste nytt

Tips på restaurang i Köpenhamn

Café Victor er et lidt specielt sted... Jeg har en kammerat hvis far yndede at parkere sin røde Ferrari så tæt på som muligt og så sidde og kigge på folk der kiggede på bilen - gerne med et par glas champagne og lidt østers.

I min optik kommer man på Café Victor fordi det er 'Victor' og ikke på grund af maden!
 

Magnus_K

Medlem
Christian R,
Brudar, bärs och bilar ;) , what's more to ask for in life? :)

..Jag lägger till FFP's och flygningar rent generellt annars blir det väl ett jävla liv på detta forum :)
 
Last edited:

Agö

Medlem
Café Victor er et lidt specielt sted... Jeg har en kammerat hvis far yndede at parkere sin røde Ferrari så tæt på som muligt og så sidde og kigge på folk der kiggede på bilen - gerne med et par glas champagne og lidt østers.

I min optik kommer man på Café Victor fordi det er 'Victor' og ikke på grund af maden!

Så sant. Men i en tråd med rekommenderade restauranger passar den ikke!
 

flybob

Medlem
flybob,
Beror på vad du vill äta?
Är det "en lille en" och smörgås eller fin lunch?

Ptja, jag äter det mesta faktiskt, men välsmakande är väl målet. Agö kanske är på rätt spår med Torvehallarna. Var där sist, men det var otroliga köer till allt då, så jag åt inget. Har för mig att du (Agö) rekommenderade sushi där sist.
 

Agö

Medlem
Ptja, jag äter det mesta faktiskt, men välsmakande är väl målet. Agö kanske är på rätt spår med Torvehallarna. Var där sist, men det var otroliga köer till allt då, så jag åt inget. Har för mig att du (Agö) rekommenderade sushi där sist.

Ja, köer får du räkna med. Brukar käka korv där när jag handlar (bor alldeles intill), finns en grym korvvagn.
 
Jeg er selv stor tilhænger af Torvehallerne, jeg studerede 5 min. gang fra torvehallerne fra september til marts og min favorit var Ma Poule og deres Confit de Canard sandwich, den blev kåret til byens lækreste sandwich for et par år siden!

I min optik er torvehallerne ikke et sted hvor man sidder ned og spiser fint, nærmere sådan lidt walking-tapas:)confused:) - Jeg plejer at gå lidt rundt og købe lidt forskelligt. Ex. har man tidligere kunne få pomfrites friteret i andefedt, gode fiskefrikadeller(hvis SAS' ikke har skræmt dig væk...) og andre mindre specialiteter.

Der findes også et sted der serverer Palæo-mad hvis man er til den slags.
 
Last edited:
Toppen