Senaste nytt

Drink priser på Norwegian

claire22

Medlem
Är det någon som vet priser på drinkar/öl/läsk/vatten osv på deras long haul ? Försöker hitta för att motbevisa att de är så "billiga" som alla tjatar om, tack på förhand.
 

twiggs

Medlem
OT & hoppas att ingen tar illa vid: Om en resa från början är billig, bra och man inte har någon synpunkt på flygbolaget i övrigt men plötsligt går fetbort och är snordyr pga (alkohol)drinkspriser så skulle jag börja fundera över min alkoholkonsumtion och/eller vanor gällande alkohol i samband med resor.

Har hört från en bekants dotter som jobbade som på ett charterresebolag att det fanns kunder som ringde/kontakade bolaget i fråga med frågeställningen: "Kan vi få ombordsmenyn skickad till oss i förväg?". Då snackar vi att förbereda sig!

Förövrigt noterade jag en barnfamilj på Landvetter förra veckan som beställt in en flaska vin till föräldrarna och en himla massa snacks och cola till barnen trots att det i min värld var arla morgonstund (dvs före klockan 6).
 

claire22

Medlem
Ja, håller med twiggs att man sett skräckexempel på olika flighter, värst som jag sett var ett överförfriskat par som faktiskt (är ett antal år sedan)leddes ombord i KEF av flygvärdinnor för vidare resa till USA.tragiskt....
 
Toppen