Senaste nytt

Norwegian Stockholm-Bangkok - Erfarenheter?

yip_man

Medlem
Norweigan flyger mellan Arlanda och Bangkok, har någon något att säga om deras långflygningar. blir ca 3000sek billigare än att åka Thai airways direkt från Köpenhamn för mig och frugan, är det värt det?
 

Dr. Miles

Expert
Om du inte bryr dig om när du kommer fram och är beredd att sitta i flygplatsen obestämd tid, kanske ja.

För övrigt, vänligen undvik att använda förkortningar i trådrubriken. Det är mot forumregler.

Forumregler skrev:
Var tydlig

Vill du ha bra svar får du ställa klara frågor. Undvik alltså att döpa din nystartade diskussion till ”En fråga” utan istället ”Hur gör jag för att uppgradera med poäng på Lufthansa?”. Undvik också att använda förkortning i rubriken. T ex använd inte OSL utan skriv Oslo istället. Moderatorer kommer att ändra oklara titlar för att hjälpa både dig och andra medlemmar.
Forumregler - BusinessClass.se
 

joemume

Medlem
Om det är viktigare att spara pengar än att komma fram så är svaret Norwegian. Jag skulle ha valt Thai 1000 gånger av 1000, även om de var dubbelt så dyra.
 
Hvis man ikke har travlt, kun rejser med håndbagage, ikke behøver forplejning undervejs og er fuldstændig ligeglad med komfort mm. så er Norwegian et oplagt valg - Hvis du er heldig tjener du 1200€ (minus billet og advokatsalær) på sådan en tur.
 

Voyageur

Medlem
Varför börja semestern genom att utsätta sig för en sardinburk med urdålig betalmat i 11h och inte så mycket som ett glas vatten ens gratis. Plus risken att bli strandad i thailand utan kompensation.
 
Toppen