Senaste nytt

Bröllopsresa i fara!!

United via Newark verkar vissa bra tillgänglighet till SFO exakt dina datum från Arlanda. Min högst personliga åsikt är att UAs produkt från ARN till EWR är långt bättre än SAS.

Du behöver ingen profil för att kolla detta själv på United.com. Ring sedan till SAS EB. Ta det som finns nu är mitt tips. Du har nog poäng till båda (tror jag).

Tack för tipset, dock verkar inte availabilityn stämma bra överens med den SAS ser för där fanns inget ledigt alls.
 

Senator

Moderator
Tack för tipset, dock verkar inte availabilityn stämma bra överens med den SAS ser för där fanns inget ledigt alls.

Sorry, mitt fel.. Jag tittade på Appen och denna gång har SAS EB kundtjänst rätt :( Ett tips är att titta på Seattle eller Vancouver som ofta visar tillgänglighet:
Den 27/10 kan du åka två personer:
ARN-FRA-YVR med LH809/LH492. Det är relativt billigt att köpa "P"-klass affärsklass till HNL från YVR

Den 15/11 kan du åka GlobalFirst med UA från SFO-LHR-ARN
UA930/SK532

Kan reglerna för dåligt gällande SAS EB om open jaw och mixade klasser

Men du har du ett antal verktyg och idéer, kanske dags att ta tagit i själva arbete själv innan du ringer SAS? :) United.com och välj andra städer på västkusten som t.ex. Vancouver, Seattle, Orange County, Oakland, San Jose, Portland..
 
Sorry, mitt fel.. Jag tittade på Appen och denna gång har SAS EB kundtjänst rätt :( Ett tips är att titta på Seattle eller Vancouver som ofta visar tillgänglighet:
Den 27/10 kan du åka två personer:
ARN-FRA-YVR med LH809/LH492. Det är relativt billigt att köpa "P"-klass affärsklass till HNL från YVR

TACK för ditt svar! Hittar dock inte FRA-YVR med ANA tool, vad kollar du bonusplatser med?
 
Toppen