Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

axeteg

Ny medlem
Blev granne med Torsten Jansson (New Wave Group) før ett tag sen mellan GOT-OSL,
det ær vældigt trångt att flyga Dash8 med honom som granne kan jag sæga....
 

axeteg

Ny medlem
Blev granne med Torsten Jansson (New Wave Group) før ett tag sen mellan GOT-OSL,
det ær vældigt trångt att flyga Dash8 med honom som granne kan jag sæga....
 
För ett par år sedan var jag på väg till New York från Arlanda, och då kom Zlatan till gaten och satte sig, till en 7-8 unga tjejers förtjusning. Han tog ett säte, satte på sig hörlurarna och tog upp sin bok och läste. Efter ett litet tag tog en av tjejerna mod till sig och gick fram till honom. När hon kom fram såg han upp, såg de andra tjejerna, log, tog av sig hörlurarna och la ihop boken, han visste precis vad som skulle komma. Han log, småpratade och skrev autgrafer till höger och vänster tills han boardade. Han verkade genuint tycka att det var roligt och han hade all tid i världen för alla som kom fram. Stor kille, både bokstavligt och bildligt.
 

knutas

Medlem
Morgan och Ola-Conny från OSL till ARN igår. Fast vet inte om man med gott samvete vågar skriva in det i denna tråd :p
 

Senator

Moderator
sembl och jag har skådisen Wendell Pierce, från The Wire och Treme bak oss på AA245 mellan DCA-LAX idag. Stackars Wendell har meddelat besättningen att hunden som var nästan sjutton bast avled igår. Sorgen behandlas med ett antal holländska fulöl, några G&T och vi delar med oss empatiskt från Proseccoflaskan...

Wendell Pierce - IMDb
 
Toppen